|
|
|
Straight
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 14-9-2008 10:06
Bezoeken: 366
|
|
Sonja Bakker is vanaf maandag te zien in een reclame van wasmiddel Robijn. Dat heeft fabrikant Unilever vrijdag bekendgemaakt. De gewichtsconsulente treedt hiermee in de voetsporen van onder anderen Ilse DeLange, Jules Deelder, Hans Klok en Yvon Jaspers.
Bakker maakt reclame voor het nieuwe geconcentreerde wasmiddel Robijn Klein & Krachtig. "Robijn is ook afgevallen", zegt de diëtiste in de commercial, terwijl ze de kleine fles met het middel uit haar boodschappentas haalt.
|
|
|
|
|
Flush
Laatst Ingelogd: 26-9-2008 0:28
Bezoeken: 602
|
|
Een nieuw boek van Sonja Bakker staat normaal gesproken garant voor een koppositie in de bestsellerlijsten. Haar nieuwste uitgave 'Gezond genieten met Sonja!' blijkt echter niet op te kunnen tegen tovenaarsleerling Harry Potter. Het dieetboek komt binnen op nummer drie van de Bestseller 60, die wekelijks wordt uitgegeven door de stichting Collectieve Propaganda van het Nederlandse Boek.
'Harry Potter en de relieken van de dood' bezet als paperback en in de gebonden versie net als vorige week de eerste en tweede positie van de lijst. Het zevende en laatste deel in de populaire boekenreeks verscheen vorige maand in een Nederlandse vertaling. 'Gezond genieten met Sonja!' is de vierde grote publicatie van de gewichtsconsulente en ligt sinds zaterdag in de winkel.
|
|
|
|
|
Flush
Laatst Ingelogd: 26-9-2008 0:28
Bezoeken: 602
|
|
Vijf dagen achtereen kunnen mensen deze week een kijkje nemen in het leven van Sonja Bakker. De eerste aflevering van haar kortstondige realitysoap hield maandag een kleine 400 duizend mensen aan de buis gekluisterd.
Het programma, waarin de dieetgoeroe wordt gevolgd tijdens haar privéleven en werkzaamheden, gaat vooraf aan de uitgave van haar nieuwste boek. De 33-jarige gewichtsconsulente presenteert vrijdag 'Gezond genieten met Sonja!' Met haar eerdere boeken beheerste de blondine maandenlang de bestsellerlijsten.
|
|
|
|
|
Three of a kind
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:51
Bezoeken: 640
|
|
Shiva (8-8-2007)
Temko (1-8-2007)
maar eh... hoe valt ze eigenlijk af  ? 
Pervert! "protienen" dieet zeker?
Mooie vrouw - kan ze me ook leren hoe ik 10 kilo kan aankomen?
dat doe ik wel voor je mijn kookkunstel laten bramladage gezong lijken!
Once upon a midnight dreary, while i pron surfed, weak and weary, over many a strange and spurious site of ' hot xxx galore'. While i clicked my fav'rite bookmark, suddenly there came a warning, and my heart was filled with mourning, mourning for my dear amour, " 'Tis not possible!", i muttered, " give me back my free hardcore!"..... quoth the server, 404.
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 302
|
|
|
|
|
|
Three of a kind
Bezoeken: 640
|
|
maar eh... hoe valt ze eigenlijk af ?
Once upon a midnight dreary, while i pron surfed, weak and weary, over many a strange and spurious site of ' hot xxx galore'. While i clicked my fav'rite bookmark, suddenly there came a warning, and my heart was filled with mourning, mourning for my dear amour, " 'Tis not possible!", i muttered, " give me back my free hardcore!"..... quoth the server, 404.
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 177
|
|
Bobotje (10-4-2007) zij heeft echt zoooo'n accent!ze praat ook vreselijk irritant als je t mij vraagt, zo ingestudeerd 
|
|
|
|
| | |