Blik op de weg weg?
Welkom bij Whoozz.com  -  
Whoozz Forum
 Forum Home          Members     Kalender     Wie is er Online     Forum Rules

Welkom Gast ( Login | Registreer )

Blik op de weg weg? Uitklappen / Inklappen
Schrijver
Bericht
Geplaatst 4-7-2007 19:40

forum pimp

forum pimp

Groep: Moderators
Laatst Ingelogd: Gisteren @ 16:37
goed programma ook ik erger me gruwelijk aan zulke asos op de weg

die moeten ze harder aanpakken
geen boete ....maar waar ze bij staan de auto/scooter in elkaar drukken tot een klein pakketje

----------------------------------------------------------------------------------------

Post ook eens wat eigen werk!!
Bericht #23197
Geplaatst 12-4-2007 22:25

Three of a kind

Three of a kind

Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 2 Dagen Geleden @ 17:58
we moeten gewoon op zijn verjaardag net zoveel flitspalen aansteken als dat hij oud wordt, dat is toch een hele mooie geste ????

Credits naar alle helden die de caps, foto,s, gifs, vids etc hebben gemaakt wanneer het geen eigen werk betreft
Bericht #10237
Geplaatst 10-4-2007 9:29

Two Pair

Two Pair

Laatst Ingelogd: Gisteren @ 23:50
Die Koos Spee moeten ze openbaar aan een flitspaal ophangen, daarna verbranden en begraven, zekerheid voor alles. 
Bericht #9544
Geplaatst 9-4-2007 22:51

One Pair

One Pair

Laatst Ingelogd: 22-4-2008 11:47
Ik zeg: Boycot SBS

Ik erger me sowieso al veel te veel aan die campingzender, en aan die struikrover K.Spee al niet minder.
Bericht #9439
Geplaatst 8-4-2007 19:58

Forum Bitch

Forum Bitch

Groep: Administrators
Laatst Ingelogd: Gisteren @ 22:56
Het is nog maar zeer de vraag of Blik op de Weg nog lang op de televisie is. De politie wil namelijk na zestien jaar niet meer meewerken aan het programma van producent Leo de Haas. In het AVRO-programma zijn wegpiraten in volle actie te zien.

Verschillende politieregio's hadden het programma al in de ban gedaan, en daar kwam onlangs ook de politie Twente bij. "We zouden 's ochtends om negen uren beginnen met filmen, maar om tien voor negen kregen we te horen dat het niet doorging," zegt Leo de Haas.

"Die politiemensen zaten er zelf ook mee in hun maag, maar hadden die opdracht van hogerhand gekregen." Met de politie Noord-Oost Gelderland werden onlangs nog wel opnames gemaakt. "Maar toen het Bureau Verkeershandhaving Openbaar Ministerie (BVOM) daar lucht van kreeg, brak daar de pleuris uit."

Probleem is dat Koos Spee, de verkeersofficier van justitie, meer invloed wil op het programma. Maar Leo de Haas kiest voor een strikt journalistieke invalshoek, die soms botst met de belangen van het BVOM. De Raad van Hoofdcommissarissen heeft inmiddels verordonneerd dat er geen medewerking meer mag worden verleend aan het programma.

Spee vroeg De Haas of hij vast onderdeel van het programma kon worden. "Onmogelijk," was het antwoord. "We brengen nu eenmaal onafhankelijke televisie." SBS6 heeft blijkbaar minder journalistieke principes, want in het programma Wegmisbruikers, volgens De Haas "pure diefstal, een kloon van mijn programma", is Spee wél regelmatig van de partij. "Een kwestie van politiek, macht, geld," zegt De Haas.

Blik op de Weg blijft voorlopig gewoon op de buis. "Ik heb nog genoeg materiaal om uit te zenden en hoef minder te schrappen dan gebruikelijk," zegt de programmamaker. "Als de breuk definitief is, doet dat pijn. Het is mijn levenswerk én vijftig procent van mijn omzet."

Het BVOM bevestigt de boycot. "Dat advies hebben wij al enkele jaren geleden aan de politie gegeven, maar werd niet door alle korpsen tegelijk opgevolgd," aldus een woordvoerder. "Het is simpelweg juridisch onverantwoord dat Leo de Haas een eigen auto gebruikt en niet een politie-auto, hoewel dat wel jarenlang is toegestaan. Verder zijn we niet gecharmeerd van de persoon Leo de Haas, omdat hij onder meer heeft aangegeven ooit met 280 kilometer per uur over de snelweg te hebben gereden. Daarom werken we liever samen met Wegmisbruikers."

http://frontpage.fok.nl/nieuws/75271

tuurlijk.. commerciele zender met tijd voor Spee's ego..

Blik op de weg is aan alle kanten beter dan dat wegmisbruikers..
Irritante presentator van SBS

Listen to the forum bitch! Or else.....
How can I know the answer.. If I don't understand the question..
Bericht #9278
« Vorig Topic | Volgend Topic »

Dit Topic Wordt Momenteel Bekeken Door Uitklappen / Inklappen
Actieve Gebruikers: 0 (0 gasten, 0 members, 0 anonieme members)
Het record aantal gasten op dit forum is  7250, op mrt 15 2008 3:22AM
Er zijn op dit moment geen members die dit topic bekijken.
Forum Moderators: zzzteve, ZEF, Callista, whoozz, Hassie, ProfilerModerater1, sonic

member-rechten Uitklappen / Inklappen

Alle Tijden Zijn GMT +1:00, Huidige Tijd Is 2:56