|
|
|
Straight
Groep: Awaiting Activation
Laatst Ingelogd: 6-11-2008 14:25
Bezoeken: 1.257
|
|
De reden waarom er een Youtube topic was geopend is omdat een aantal members de kwaliteit van youtube filmpjes van een andere slechtere kwaliteit vindt dan de rar/hq filmpjes en deze niet in dezelfde topic wensten te hebben. Behalve dat het verwarrend werkt of dat er meer/extra werk voor de moderators is, is het moeilijk te weten waar je nu op den duur een filmpje moet gaan zoeken daar je niet weet of de desbetreffende babe kwaliteits/hq filmpjes heeft of Youtube, wat mij betreft laat ik deze topic afhangen van jullie commentaar. Youtube is in eerste plaats een media middel voor bezienswaardigheden,nieuws en dies meer. Mijns inziens wordt er nu steeds meer van dat middel gebruik gemaakt om andere dingen mee te doen omdat het makkelijk is. Het is net als met junkfood. Gemakkelijk weg te werken en het kost geen moeite. Dus wat mij betreft is youtube een rariteit die niet thuis hoort tussen bijdragen die kwaliteit trachten te brengen. En als je op zoek bent naar vids dan kun je de zoekfunctie gebruiken. Groet. 
Ik stop met posten zolang er fakers worden toegestaan.
|
|
|
|
|
Two Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 4-8-2008 22:32
Bezoeken: 344
|
|
|
|
|
|
Two Pair
Groep: Administrators
Laatst Ingelogd: 14-9-2008 10:15
Bezoeken: 885
|
|
sonic (13-4-2007)
kan een mod uitleg geven over de youtube kwestie in het manon thomas movie topic er staat namelijk nergens dat in de youtube topics nederlandse en buitenlandse babes geplaatst MOETEN worden  volgens mij was dat ook niet de bedoeling dat je die daar MOET plaatsen..... of wel? zo ja waarom twee topics? brengt alleen maar meer werk voor de mods met zich mee en dubbele posts vrees ik....iemand post in de youtube een filmpje en een andere post in de movie topic hetzelfde divx filmpje alvast bedankt : sonic De reden waarom er een Youtube topic was geopend is omdat een aantal members de kwaliteit van youtube filmpjes van een andere slechtere kwaliteit vindt dan de rar/hq filmpjes en deze niet in dezelfde topic wensten te hebben. Behalve dat het verwarrend werkt of dat er meer/extra werk voor de moderators is, is het moeilijk te weten waar je nu op den duur een filmpje moet gaan zoeken daar je niet weet of de desbetreffende babe kwaliteits/hq filmpjes heeft of Youtube, wat mij betreft laat ik deze topic afhangen van jullie commentaar.
|
|
|
|
|
Two Pair
Groep: Administrators
Laatst Ingelogd: 14-9-2008 10:15
Bezoeken: 885
|
|
| Aan de link met regels wordt gewerkt, die is met het overgaan naar het nieuwe forum ergens tussen wal en schip geraakt, goed opgelet sonic, wordt zsm verholpen.
|
|
|
|
|
forum pimp
Groep: Moderators
Laatst Ingelogd: Vandaag @ 8:52
Bezoeken: 4.656
|
|
de link in het topic forum regels werkt niet
----------------------------------------------------------------------------------------
Credits go to the rightfull owners/sites of the pics!!
lees eerst de regels voordat je begint met posten!!
|
|
|
|
|
forum pimp
Groep: Moderators
Laatst Ingelogd: Vandaag @ 8:52
Bezoeken: 4.656
|
|
kan een mod uitleg geven over de youtube kwestie in het manon thomas movie topic
er staat namelijk nergens dat in de youtube topics nederlandse en buitenlandse babes geplaatst MOETEN worden
volgens mij was dat ook niet de bedoeling dat je die daar MOET plaatsen..... of wel?
zo ja waarom twee topics? brengt alleen maar meer werk voor de mods met zich mee en dubbele posts vrees ik....iemand post in de youtube een filmpje en een andere post in de movie topic hetzelfde divx filmpje
alvast bedankt : sonic
----------------------------------------------------------------------------------------
Credits go to the rightfull owners/sites of the pics!!
lees eerst de regels voordat je begint met posten!!
|
|
|
|
|
Straight
Groep: Awaiting Activation
Laatst Ingelogd: 6-11-2008 14:25
Bezoeken: 1.257
|
|
sonic (11-4-2007)
kan iemand de molly sims foto uit de julia roberts topic halen  bedankt Is gedaan. Jij ook bedankt. Groet. 
Ik stop met posten zolang er fakers worden toegestaan.
|
|
|
|
| | |