|
|
|
One Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 3-10-2008 14:15
Bezoeken: 689
|
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 2-9-2008 13:20
Bezoeken: 82
|
|
|
|
Bedankt voor je reactie..
Ik ben trouwens benieuwd hoe het forum eruit gaat zien.. De frontpage belooft al veel goeds.
Groet,
Collector
|
|
|
|
|
Two Pair
Groep: Administrators
Laatst Ingelogd: 14-9-2008 10:15
Bezoeken: 885
|
|
Zie net pas dat dit het nieuwe forum is... Had wel al een voorbeeld van de frontpage toegezonden gekregen en dacht dus dat het forum er ook zo ongeveer uit zou gaan zien.. Heb regelmatig gecheckt en omdat ik nog geen veranderingen zag dacht ik dat het nieuwe forum nog niet online was.
Ik zou graag wat willen posten maar wie kan me vertellen hoe het precies te werk gaat via imagevenue??????
Wie kan mij helpen?? |
|
Hi Collector,
Dit is het nieuwe forum nog niet, het nieuwe forum gaat er ongeveer net zo uit zien als het oude Mokkels forum.
Echter vannacht heeft een spambom onze servers aangevallen en heeft de firewalls platgegooid en dus waren we even op zwart, dit werkte even vertragend echter het nieuwe forum is een kwestie van misschien 2 dagen.
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 2-9-2008 13:20
Bezoeken: 82
|
|
Zie net pas dat dit het nieuwe forum is... Had wel al een voorbeeld van de frontpage toegezonden gekregen en dacht dus dat het forum er ook zo ongeveer uit zou gaan zien.. Heb regelmatig gecheckt en omdat ik nog geen veranderingen zag dacht ik dat het nieuwe forum nog niet online was.
Ik zou graag wat willen posten maar wie kan me vertellen hoe het precies te werk gaat via imagevenue??????
Wie kan mij helpen??
|
|
|
|
|
forum pimp
Groep: Moderators
Laatst Ingelogd: Gisteren @ 19:51
Bezoeken: 4.319
|
|
Is 't op dit forum de bedoeling dat ik een plaatje plaats, het formaat enigszins aanpas en daarna pas op submit klik ? | |
ik zou de grote pic plaatsen doe ik ook steeds binnen een week word het forum breder  lees in mededelingen / nieuw forum
----------------------------------------------------------------------------------------
Credits go to the rightfull owners/sites of the pics!!
lees eerst de regels voordat je begint met posten!!
|
|
|
|
|
No Pair
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:43
Bezoeken: 68
|
|
|
|
|
|
No Pair
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:43
Bezoeken: 68
|
|
| Is 't op dit forum de bedoeling dat ik een plaatje plaats, het formaat enigszins aanpas en daarna pas op submit klik ?
|
|
|
|