|
|
|
Two Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 9-4-2008 20:45
Bezoeken: 165
|
|
| Sjema, ik kan me gedeeltelijk in je commentaar vinden en gedeeltelijk niet, op het moment dat Mokkels besloot er mee te kappen, was iedereen aan het proberen om zoveel mogelijk content veilig te stellen op allerlei forums. Dat gebeurde soms met en soms zonder de toestemming van de originele posters. Vanaf heden moet het gewoon verboden zijn dat de moderators dit nog toelaten echter het lijkt me een ondoenlijke zaak om alle post door de moderators te gaan laten doorlopen. Wat me wel van het hart moet is dat ik het dan flauw vind dat je onderaan je eigen post een linkje plaatst naar een ander forum. Denk dat ook de moderators daar naar moeten kijken.
Heren Cappers, Scanners en Posters alle credits naar jullie wanneer ik jullie uitmuntende werk alhier gebruik
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 16-6-2008 16:08
Bezoeken: 249
|
|
Ik heb de fora binnen- en buitenlandse movies doorgelopen en waarschijnlijk ruim honderd clips gerapporteerd die van mij zijn, daarnaast zijn er nog zeker zoveel die van andere posters zijn die ik ken, allemaal gepost zonder de bijbehorende credits. Het valt op dat het steeds dezelfde posters zijn die dit doen, ik ga hier nu geen namen noemen maar ik vindt dat het echt de spuigaten uitloopt, zichzelf respekterende posters hoeven geen 'supreme being' te worden door tientallen van een ander zijn post te copy/pasten.
Dat is namelijk gewoon triest.
Het zijn zoveel ongecrediteerde copies, dat het waarschijnlijk voor de mods amper nog te doen is om de juiste credits bij te voegen, zoals Gerard aanbood.
Misschien is het een goed idee als de copycats zelf eens wat creditjes gaan in-editten om de mods te ontlasten.
Want ik moet eerlijk zeggen dat het doorkijken van de fora zoals ze nu zijn, met al die ongecrediteerde copies, een hele slechte indruk geeft van de nu meest 'actieve' forumposters. Ik hoop werkelijk dat er iets aan dit gedrag gedaan wordt ,ook voor de geloofwaardigheid van het Whoozz forum en de leden.
Op dit moment staat het forum me, met de op deze manier geposte inhoud, een beetje tegen en ik ben bang dat ik w.d.b. niet de enige ben/zal zijn ...
Ik hou VAN Whooooooozz!.
 en niet te vergeten natuurlijk ook van
SJEMAISRAEL'S DUTCH MOVIE ARCHIVES
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 16-6-2008 16:08
Bezoeken: 249
|
|
Het hele forum staat werkelijk afgeladen met mijn filmpjes en links, soms bestaat een hele thread alleen maar uit mijn links (zonder enige credit) Ik geef ze allemaal maar aan met de report knop en hoop dat de mods die tientallen creds gaan toevoegen ...
Ik hou VAN Whooooooozz!.
 en niet te vergeten natuurlijk ook van
SJEMAISRAEL'S DUTCH MOVIE ARCHIVES
|
|
|
|
|
Three of a kind
Groep: Administrators
Laatst Ingelogd: Gisteren @ 19:53
Bezoeken: 4.337
|
|
|
|
|
|
Straight
Groep: Awaiting Activation
Laatst Ingelogd: 26-2-2008 12:26
Bezoeken: 1.174
|
|
Graag een verzoek om postings die niet van jezelf zijn met originele link (als ze werken) te plaatsen en de credits te geven aan de resp. poster-maker. Ik zie hier postings integraal overgenomen van andere forums. Met dezelfde tekst eronder dus. Zo lijkt het net of de poster ze zelf gemaakt heeft. Vraag aan de moderatie om daar ook aandacht aan te besteden alhoewel ik besef dat dit moeilijk is. Groet. 
Ik stop met posten zolang er fakers worden toegestaan.
|
|
|
|