|
|
|
forum pimp
Groep: Moderators
Laatst Ingelogd: Vandaag @ 15:15
Bezoeken: 3.781
|
|

----------------------------------------------------------------------------------------
Credits go to the rightfull owners/sites of the pics!! 
lees eerst de regels voordat je begint met posten!!
first read our rules before you start posting!!
|
|
|
|
|
forum pimp
Groep: Moderators
Laatst Ingelogd: Vandaag @ 15:15
Bezoeken: 3.781
|
|

----------------------------------------------------------------------------------------
Credits go to the rightfull owners/sites of the pics!! 
lees eerst de regels voordat je begint met posten!!
first read our rules before you start posting!!
|
|
|
|
|
Flush
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: Gisteren @ 6:58
Bezoeken: 511
|
|
Wendy van Dijk keert niet terug in de armen van de vader van haar zoontje Sem, Xander de Buisonje, maar is tot over haar oren verliefd op de man die haar presentatrice van Idols maakte, RTL-programmadirecteur Erland Galjaard! Galjaard, die inmiddels de echtelijke woning zou hebben verlaten en zijn intrek ozu hebben genomen op een vrijgezellenflaftje in 't Gooi en Wendy zouden daar al menig gezellig avondje met elkaar hebben doorgebracht! Zowel de getrouwde RTL-baas als Wendy van Dijk haastten zich vandaag hun in de publiciteit gekomen affaire te ontkennen...
Menig RTL-presentator mag dan deze weken vrezen voor zijn of haar baantje Wendy van Dijk hoeft zich in ieder geval geen zorgen te maken, want de presentatrice zal niet snel op straat gezet worden door RTL=programmadirecteur Erjand Galjaard. Hij is namelijk tot over zijn oren verliefd op Wendy van Dijk. En zij op hem!
De romance tussen de duurst betaalde RTL-ster Wendy van Dijk en haar baas werd vanmorgen de ether ingeslingerd door Prive's-hoofdredacteur Evert Santegoeds in zijn wekelijkse showbizzrubriek in het programma van Edwin Evers op Radio 538!
Volgens Santegoeds hebben vrienden van Galjaard en van Wendy van Dijk de romance inmiddels bevestigd. De twee verliefden zelf deden de afgelopen weken alle moeite om hun romance geheim te houden, maar de bezoekjes van Wendy aan de vrijgezele flat van Galjaard, die hij betrokken heeft na zijn recente scheiding, bleven desondanks niet onopgemerkt.
De liefde tussen Wendy en Erland is opmerkelijk. In 't Gooi verwachtte iedereen dat Wendy in dit pas begonnen jaar zou terugkeren in de armen van de vader van haar zoontje Sem, Xander de Buisonje, met wie zij sinds vorig jaar weer een uitstkend contact heeft.
Erland Galjaard werd vorig jaar juli benoemd tot programmadirecteur van RTL 4. De laatste twee jaar bekleedde de 40 jarige Galjaard de functie van programmadirecteur van RTL 5. De nieuwe man in het leven van Wendy is sinds 1997 werkzaam bij RTL Nederland waar hij begon als eindredacteur bij het 'RTL Nieuws'. Hij leidde ook de sportafdeling bij toentertijd de Holland Media Groep en werd in 1999 programmaleider van het oude RTL 5. In 2002 werd hij aangesteld als programmadirecteur van Yorin en de laatste twee jaar heeft hij de functie bekleed van programmadirecteur van RTL 5.
In zijn functie als programmadirecteur van RTL4 was hij ook verantwoordelijk voor het benoemen van Wendy als presentatrice -samen met Martijn Krabbe- van het paradepaardje Idols
Geconfronteerd met de geruchten, ontkende Erland Galjaard deze dinsdagmiddag. "Ik heb die verhalen ook gehoord, maar niet meer dan dat. Ik kan er niks mee." Wendy zei gekscherend: "Ik dacht dat ik iets met Xander had!"
|
|
|
|
|
Straight
Groep: Awaiting Activation
Laatst Ingelogd: 26-2-2008 12:26
Bezoeken: 1.174
|
|
Ik stop met posten zolang er fakers worden toegestaan.
|
|
|
|
|
Straight
|
|
|
|
|
|
|
Straight
|
|
En nu maar wachten op de Badpakken Collectie.
|
|
|
|
|
Three of a kind
Groep: Administrators
Laatst Ingelogd: Gisteren @ 20:19
Bezoeken: 4.402
|
|
|