|
|
|
Three of a kind
Groep: Administrators
Laatst Ingelogd: Gisteren @ 19:53
Bezoeken: 4.337
|
|
|
|
|
|
Three of a kind
|
|
|
|
|
|
Three of a kind
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 4-7-2008 18:24
Bezoeken: 255
|
|
Ellen ten Damme zingt titelsong Hans Klok-film Het nummer 'See you in Vegas' van Ellen ten Damme wordt de titelsong van de gelijknamige documentaire over Hans Klok. Speciaal voor de film neemt de zangeres haar nummer uit 2002 opnieuw op. Dat heeft Independent Films dinsdag bekendgemaakt.
In de documentaire wordt illusionist Klok gevolgd op weg naar zijn show, waarmee hij nog tot december in Las Vegas staat.
Ten Damme bracht het bewuste nummer vijf jaar geleden uit voor de soundtrack van de film 'Volle maan' waarin zij een van de hoofdrollen speelde. De nieuwe versie is vanaf 15 november te downloaden via iTunes. Vanaf die dag draait ook de documentaire in de bioscoop.
|
|
|
|
|
Three of a kind
|
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: Gisteren @ 23:01
Bezoeken: 251
|
|
excaliber (30-7-2007) Volgens mij moet Ellen zich toch redelijk ongemakkelijk voelen wanneer je daar als zangeres van naam toch in je naakie zit in de studio waar behalve Giel een mannetje of 15 aan technici aanwezig is om de opnames te maken.het is ook echt een strak, saai hokje als ik t zo zie..niet echt een gezellige ruimte!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
|
|
|
|
|
forum pimp
Groep: Moderators
Laatst Ingelogd: Vandaag @ 1:50
Bezoeken: 3.670
|
|
excaliber (30-7-2007)
Volgens mij moet Ellen zich toch redelijk ongemakkelijk voelen wanneer je daar als zangeres van naam toch in je naakie zit in de studio waar behalve Giel een mannetje of 15 aan technici aanwezig is om de opnames te maken.
Hoe zou je je voelen ? 
Dit is gewoon de zoveelste naaktrol voor haar niks bijzonders dus
----------------------------------------------------------------------------------------
Post ook eens wat eigen werk!!
|
|
|
|
|
Straight
Laatst Ingelogd: 2 Dagen Geleden @ 23:11
Bezoeken: 1.291
|
|
HugoHugen (30-7-2007)
excaliber (30-7-2007)
Volgens mij moet Ellen zich toch redelijk ongemakkelijk voelen wanneer je daar als zangeres van naam toch in je naakie zit in de studio waar behalve Giel een mannetje of 15 aan technici aanwezig is om de opnames te maken. Hoe zou je je voelen ? Ik zou het waarschijnlijk gewoon koud hebben  nou ze had geloof ik niet zulke stijve tepels dus schijnbaar is het wel warm daar hahahaha
Maar ze heeft der zelf heel veelvoordeel aan... Giel draait der nieuwe nummer heel veel.. en dit geeft der ook weer veel aandacht enzo....
Ik hou van mooie vrouwen... Wie niet?
|
|
|
| | |