Troosten....jaaaa...troosten...hmmmmm (<-- als in de foute variant van bert & Ernie)Dat hele amerika kan die condooms beter zelf gebruiken! Af en toe heb ik een beetje het gevoel dat het beter is voor de wereld als dat arrogante zelfingenomen volkje zichzelf niet meer verder voortplant!
YEAH!
With no power comes no responsibilty
VN Stuurt Condooms naar Birma birma is getroffen door de Cycloon Nargis en de verenigde naties heeft zojuist bedacht wat ze dan het hardst nodig hebben... Condooms! Jewel je hoort het goed. de VN stuurt een kwart miljoen condooms naarhet getroffen gebied Birma. Want die hebben namelijk op dit moment door de cycloon geen toegang tot voorbehoedsmiddelen. Ik zou namelijk als ik net getroffen was door zoiets drastisch als een cycloon ook heel veel zin hebben in sex. Jij niet? Vergeet de huizen, kleding, eten of andere primaire behoefte. Onze eerste behoefte is sex hebben. En de VN zorgt dat we dat in ieder geval veilig doen! Ik zie de logica niet?!
Omdat Hamsters ook mensen zijn
-- Arcade Tournament --
De vliegende Penis! Oke we kennen allemaal nog wel de vliegende oude taart van Telekids maar dit is wel ineens een hele andere versie. De Vliegende Penis! Op een bijeenskomst van de Russische oppositie Gary Kasparov kwam ineens wel iets heel opmerkelijks voorbij vliegen. Het officiele doel van de bijeenkomst was de stichting van een schaduwparlement. Of ook maar iemand dit doel nog voor ogen had nadat er een penis (dildo) voorbij kwam vliegen is nog maar de vraag. Het hele incident zorgde in ieder geval voor ons voor hele leuke beelden!
Record Achteruit inparkeren Het eerste record voor achteruit inparkeren voor de vrouwen is gezet. In amsterdan zetten de 27-jarige Nadine Levin uit amsterdam in 19 seconde haar auto in de parkeerplek. En het toppunt is ze is nog blond ook. Daar staan we dan met al onze vooroordelen. Maar een klein blond meisje heeft het toch maar mooi in 19 seconde gedaan. Daarmee won ze dan ook het kampioenschap "Achteruit inparkeren voor Vrouwen". Ze zij het totaal op Vrouwelijke intuïtie te hebben gedaan. Deze intuïtie heeft haar een jaar lang rond ruiden in een prachtige cabriolet verdient! Oke toegegeven niet alle vrouwen op dit kampioenschap deden het even netjes als Nadine. Er waren ook een aantal kleine botsinkjes tegen de auto's achter hun. "Boem is ho!" Die vrouwen waren dan ook gelijk gediskwalificeerd. Floortje Dessing presenteerde het geheel en autocoureurs Tim Coronel en Sandra van der Sloot zaten in de jury. Coronel moest zelfs (als man) toegeven nog best verbaast te zijn over de kunde van sommige vrouwen. Conclusie?? Niet alle vrouwen zijn zo slecht nog niet in een auto!