Linda de Mol
Welkom bij Whoozz.com  -  
Whoozz Forum
 Forum Home          Members     Kalender     Wie is er Online     Forum Rules

Welkom Gast ( Login | Registreer )

«««12345»»»

Linda de Mol Uitklappen / Inklappen
Schrijver
Bericht
Geplaatst 20-12-2007 8:16

Three of a kind

Three of a kind

Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 12-5-2008 10:21

Bericht #41050
Geplaatst 19-12-2007 20:11

forum pimp

forum pimp

Groep: Moderators
Laatst Ingelogd: Vandaag @ 7:40

----------------------------------------------------------------------------------------

Post ook eens wat eigen werk!!
Je wordt bedankt door
rap50cent (20-dec-07)
Bericht #40985
Geplaatst 11-12-2007 8:44

Two Pair

Two Pair

Laatst Ingelogd: 11-5-2008 12:31

Een ieder hartelijk bedankt en een staande ovatie wanneer ik je werk in dit musea tentoonstel

Bericht #40143
Geplaatst 26-11-2007 20:02

Two Pair

Two Pair

Laatst Ingelogd: 2 Dagen Geleden @ 18:34
De reallifesoap over het wel en wee van het Volendamse zangduo Nick & Simon is matig bekeken.

Ruim 537 duizend mensen zagen zondag de eerste aflevering van de docusoap Nick & Simon op Nederland 3.

De Postcode Loterij Miljoenenjacht, dat wordt gepresenteerd door Linda de Mol, trok aanzienlijk meer kijkers. Ruim anderhalf miljoen mensen stemden af op de show, die rond dezelfde tijd te zien was op RTL 4. Het programma bezet daarmee de vierde plaats in de lijst met best bekeken programma's van de zondagavond, na de uitzending van het Eredivisievoetbal, het Journaal en De Reünie.
Bericht #38880
Geplaatst 21-11-2007 13:33

Two Pair

Two Pair

Laatst Ingelogd: 2 Dagen Geleden @ 18:34
Linda de Mol ziet de naderende kerstdagen met lede ogen tegemoet. "Kan iemand voor één keer die gruwelijke Rudolph the rednosed reindeer de nek omdraaien?", smeekt ze in het voorwoord van het decembernummer van haar glossy Linda.

De 43-jarige presentatrice is sinds kort weer vrijgezel. Haar relatie met Sander Vahle liep eind vorige maand op de klippen. Op de cover van haar maandblad poseert De Mol breed grijnzend in een oud-Hollands interieur, terwijl ze op een dienblad een gebraden kalkoen omhooghoudt. Dit tafereel zal zich deze kerst in haar privéleven niet herhalen. "Ik vlucht naar de wintersport", vertelt de blondine in haar editorial.

Om niet te veel in zelfmedelijden te zwelgen, trekt de bladenmaakster zich het lot aan van de kip, koe en haas. "Er is altijd wel iets dat erger is dan je eigen leed", schrijft ze. "Ik lig niet met een pond kastanjes in mijn kont en een appel in mijn mond in een braadslee."
Bericht #38423
Geplaatst 13-11-2007 18:10

forum pimp

forum pimp

Groep: Moderators
Laatst Ingelogd: Vandaag @ 7:40

----------------------------------------------------------------------------------------

Post ook eens wat eigen werk!!
Bericht #37799
Geplaatst 1-11-2007 14:49

Three of a kind

Three of a kind

Laatst Ingelogd: 12-5-2008 10:21
Linda de Mol en haar vriend Sander Vahle zijn definitief uit elkaar. Dat maakte de manager van de televisiepresentatrice woensdag bekend.

Het koppel heeft hun relatie na twaalf jaar beëindigd.

Vorige maand werd bekend dat Vahle en Linda de Mol voorlopig uit elkaar zijn. Daarna kwam al snel de geruchtenstroom op gang over de oorzaak van de breuk tussen het stel, dat twee kinderen heeft.

De pers suggereerde dat Linda een affaire zou hebben met cabaretier Viggo Waas. De rollen schijnen nu omgedraaid te zijn. Sander zou een relatie hebben met de moeder van een hockeymaatje van zijn zoontje.