Linda de Mol
Welkom bij Whoozz.com  -  
Whoozz Forum
 Forum Home          Members     Kalender     Wie is er Online     Forum Rules

Welkom Gast ( Login | Registreer )

««12345»»»

Linda de Mol Uitklappen / Inklappen
Schrijver
Bericht
Geplaatst 6-3-2008 17:14

Two Pair

Two Pair

Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 22-4-2008 20:00
OOK RUZIE MET ALBERT VERLINDE! LINDA WIL MET HAAR JEROEN TROUWEN! Linda de Mol heeft haar leven in eigen hand genomen en dat betekent: *Ze wil haar nieuwe liefde, de ex van Lieke van Lexmond, Jeroen Kersbergen niet langer verbergen en ze ziet Jeroen als de man met wie zij de rest van aar leven wil delen! Maaar er is meer!

heeft de zaken met ex Sander Vahle afgerond. Ook financieel!
*Ze heeft Jeroen al voorgesteld aan haar kinderen Julian en Noa en als de nieuwe man in haar leven
*Ze weigert nog interviews te geven aan Albert Verlinde omdat ze zich door de presentator onfair behandeld voelt

Met Linda de Mol valt niet langer te spotten! De televisiekoningin Linda de Mol (43) gaat dan ook in de aanval en pikt het bijvoorbeeld niet meer als ze in showbizzrubrieken op tv wordt weggezet als een ‘mannenverslindster’ en vreemdgaande feeks. Het eerste slachtoffer: Albert Verlinde en zijn RTL Boulevard! Maar ook in haar priveleven heeft ze een aantal belangrijke beslissingen genomen. Zo is Linda er nu, na een verhouding van vier maanden met haar nieuwe liefde Jeroen, ervan overtuigd dat zij en Jeroen een gezamenlijke toekomst voor de boeg hebben en dat maf iedereen weten!

Voor de camera’s van RTL Boulevard zal Linda de Mol voorlopig niet meer verschijnen. Ook niet als er promotie gedaan moet worden voor een nieuw programma. Zo verscheen broer John gisterenavond bij Boulevard om Linda’s programma ‘Ik hou van Holland’ te promoten, omdat Linda had geweigerd. De reden: Linda voelt zich voor schut gezet en onheus behandeld door Albert Verlinde, die haar toen haar 12-jarige relatie met Sander Vahle op de klippen liep, een aantal malen afschilderde als een mannenverslindster!

De wraak van Linda was gisteren dan ook zoet. Ze verscheen niet in Boulevard, maar was gisteren nog niet afgelopen of Linda zat WEL aan tafel bij De Wereld Draait Door!

Maar ook op liefdesvlak neemt Linda geen blad meer voor de mond! Dat ze echt verliefd is op muzikant Jeroen Rietbergen (37) mag dan nu ook iedereen weten. "We zijn samen op vakantie geweest. Laat ik onze liefde niet heel pril noemen. Ik hoop met Jeroen het geluk te vinden," zegt ze vandaag in De Telegraaf.

"Hij heeft me door een heel moeilijke periode heen geholpen." Linda heeft haar muzikant dan ook al aan de kinderen Julian en Noa voorgesteld als de nieuwe man in haar leven! "Sander en ik vinden het heel belangrijk dat zij altijd meer weten dan de ouders van de kinderen op het schoolplein.”

En dat haar verhouding met de vader van Julian en Noa definitief tot het verleden behoort b;lijkt als ze zegt: “Sander en ik hebben alles intussen goed geregeld. Ook de financiën."
Linda, is net samen met Jeroen op vakantie geweest naar Portugal, "Er waren overal fotografen. Gelukkig gaat Jeroen daar goed mee om." Dat is overigens een leugentje uit liefde, want in het weekblad Prive staan deze week foto’s waarop Jeroen laat zien bepaald niet blij te zijn met al die aandacht voor zijn persoontje als de nieuwe vlam van Linda…

Linda probeert in deze voor haar in haar priveleven zo hectische tijden zoveel mogelijk bij Julian en Noa te zijn. “Ik heb, wat werk betreft, sinds november alleen maar zes keer Miljoenenjacht gedaan, de rest van de tijd was ik thuis. Sander heeft trouwens ook veel tijd met hen besteed. De schok van de scheiding wordt minder als de kinderen ontdekken dat ze mama en pa blijven zien. En dat hun ouders respectvol met elkaar omgaan."

Ook zegt ze: "Ik ben positief. Er zijn mensen die zeggen: je relatie met Sander is na
twaalf jaar mislukt. Ik zeg: we hebben twaalf jaar een heerlijke relatie gehad,
waat ik twee prachtige kinderen zijn geboren en daarna is het helaas anders gelopen. Je
hoeft er niet ingewikkeld over te doen. Het is best raar trouwens dat zo veel mensen een mening hebben. Ook over Jeroen. Er wordt gezegd dat ik te snel in zijn armen ben gevallen. Maar er is toch geen wetboek waarin staat hoe snel je opnieuw verliefd mag worden. Je hebt dat bovendien niet zelf in de hand. We hebben heel veel te maken gehad met oordelen.”

Openhartig vertelt ze ook over het onstaan van haar relatie met Jeroen, die toen nog een verhouding had met Lieke van Lexmond met wie hij net een huis gekocht had… “Feit is dat ik Jeróen heb ontmoet tijdens het muzikale spelprogramma Just the Two of Us en dat we elkaar eind september weer ontmoetten. Hij heeft me door een moeilijke periode heen geholpen. Ruim vier maanden geleden heeft hij zijn relatie beëindigd. We hebben in het begin
veel gepraat. Elkaar goed Ieren kennen. Nu zou ik onze liefde niet meer "zo heel pril willen noemen. Ik denk echt dat er toekomst in zit."

Linda valt alleen stil als haar gevraagd wordt: Hoe is het met Sander? "Ik heb met Sander afgesproken dat ik .geen uitspraken doe over hem of de situatie waarin we zijn beland. Alles gaat nu langzaam weer een beetje de goede kant op. Dat is voor iedereen het belangrijkste."

Linda de Mol is zich er overigens terdege van bewust dat haar nieuwe spelshow Ik Hou van Holland weinig gedurfd is. "Ik noem dat een beetje gezellig en oer-Hollands, dat klinkt beter dan truttig."

Volgens de 43-jarige blondine zit de Nederlandse televisiekijker niet te wachten op schokkende programma's. "Ik denk dat mensen behoefte hebben aan een programma dat veilig is." In Ik Hou van Holland moeten twee teams vragen beantwoorden over Nederlandse films, muziek en actualiteiten. Beau van Erven Dorens en Jeroen van Koningsbrugge zijn vaste panelleden in de quiz.

De Mol is niet bang voor een reputatie als gezapig tv-icoon. "Natuurlijk doe ik er in mijn privéleven alles aan om een beetje controversieel te blijven", zei ze grinnikend.
Bericht #49209
Geplaatst 17-2-2008 12:46

Two Pair

Two Pair

Groep: Administrators
Laatst Ingelogd: Vandaag @ 13:55
Botox hier, botox daar, ja zo gaat die goed!

Strak staan op je 45ste!

Mensen, laat op zijn minst een berichtje achter als je iets ziet wat je bevalt, dan weten wij waar we het voor doen!!

Bericht #47354
Geplaatst 6-2-2008 10:01

Forum Bitch

Forum Bitch

Groep: Administrators
Laatst Ingelogd: Vandaag @ 14:07
Linda de Mol Whoozz.com

Listen to the forum bitch! Or else.....
Bericht #45971
Geplaatst 5-2-2008 8:05

Flush

Flush

Laatst Ingelogd: 11-5-2008 10:35
Beau van Erven Dorens en Jeroen van Koningsbrugge krijgen een vaste rol in Ik Hou van Holland, de nieuwe spelshow van Linda de Mol. Dat heeft RTL 4 maandag bekendgemaakt. De heren nemen het vanaf 8 maart wekelijks tegen elkaar op, steeds met een ander viertal BN'ers in hun team.

De Mol beschrijft het programma als 'een soort positieve inburgeringscursus maar dan met een hoog 'oh ja'-gehalte', zo is te lezen in een verklaring. "Wij Nederlanders zijn vaak aan het mopperen, in Ik Hou van Holland wordt juist de vrolijke kant van ons land belicht."

De twee teams moeten wekelijks vragen beantwoorden over Nederlandse films, televisie, muziek, actualiteiten en sport. Het publiek, dat is ingedeeld in twee vakken, moedigt de BN'ers aan. Het publiek van het winnende team krijgt als beloning een 'oer-Hollandse prijs', zoals een fiets of een sjoelbak.

De Mol lijkt de ouderwetse publieksshow hervonden te hebben. Vorige week werd al bekend dat de presentatrice in mei weer eenmalig te zien is in Traumhochzeit, bij de Duitse zender ZDF.
Bericht #45833
Geplaatst 17-1-2008 15:49

Three of a kind

Three of a kind

Laatst Ingelogd: 2 Dagen Geleden @ 15:10

Credits en applaus voor de originele posters, cappers en scanners wanneer het geen eigen werk betreft.
Bericht #44001
Geplaatst 16-1-2008 15:31

Flush

Flush

Laatst Ingelogd: 11-5-2008 10:35
Linda de Mol presenteert vanaf 8 maart een nieuwe zaterdagavondshow op RTL 4. De show zal het stokje overnemen van kijkcijferhit Idols. Dat bevestigde een woordvoerder van RTL woensdag.

Hoewel het nieuwe programma over een kleine twee maanden van start gaat, is er nog geen format voorhanden. "Wat er vorige week lag, is nu al weer van tafel gegooid. Er moet nog flink gesleuteld worden", legde de woordvoerder uit.

De Mol presenteerde in het verleden al grote shows als Loveletters en Postcodeloterij Miljoenenjacht. Ze was ook als actrice te zien in de door haar ontwikkelde tv-serie Gooische vrouwen.

Het wordt voor de 43-jarige presentatrice de eerste nieuwe show bij RTL na de overname van Talpa, de zender van haar broer John de Mol.
Bericht #43895
Geplaatst 15-1-2008 19:00

Three of a kind

Three of a kind

Laatst Ingelogd: 13-5-2008 16:45
Click for Full Size View

Er is een verzoening op til tussen Linda de Mol en Sander Vahle, de vader van haar kinderen

an (10) en dochtertje Noa ( 7)! De flirt van Linda met Jeroen Rietbergen, de ex van Lieke van Lexmond ligt al weer ver achter de presentatrice en ook de liefdesvlam van Sander voor buurvrouw Heleen, is gedoofd. Linda en Sander proberen nu de brokstukken van hun relatie te lijmen in een LAT-relatie, die ook hun twee kinderen recht doet. Daarom ook betaalt Linda voor haar Sander een riant gezinshuis in Naarden dat bijna een miljoen euro kost.

Berouw komt na de zonde, en het heeft er alle schijn van dat zowel Linda de Mol als haar levenspartner en vader van haar kinderen, Sander Vahle, dat berouw nu hebben over wat zij zichzelf en zoontje Julian (10) en Noa (7) hebben aangedaan. De affaires van beiden (Sander met bijna buurvrouw Heleen en Linda met Jeroen Rietbergen, de ex van Lieke van Lexmond) lijken definitief voorbij, net zozeer lijkt het dat Linda en Sander willen werken aan een gezamenlijke toekomst waarbij het belang van de kinderen voorop staat.

De wonden die in 2007 door beiden bij elkaar veroorzaakt zijn, zijn echter nog lang niet geheeld. Maar dat Linda en Sander weer on speaking terms zijn is wel duidelijk en dat zij nu hun relatiebreuk alsnog trachtten te lijmen is evenzeer waar. Om niet te hard van stapel te lopen en in oude fouten te vervallen lijkt het stel nu te opteren voor een LAT-relatie, waarin Julian en Noah centraal staan. Zij zouden om de week bij vader Sander en moeder Linda gaan wonen. En daarbij willen zowel Linda als Sander dat zij daar zoweinig mogelijk van merken. Dat was tot voor kort onmogelijk, want Sander had na zijn breuk met Linda zijn intrek genomen in een woning boven een Bussemse pizzaria. Weliswaar een goed woonhuis, maar in vergelijking met de riante villa op het landgoed Craailoo waar de kinderen zijn opgegroeid een ‘krot’.

Maar daar komt nu binnenkort verandering in, want Sander heeft een riant gezinshuis gekocht
in de Ministerwijk in Naarden op hemelsbreed een paar kilometer afstand van het landgoed Craailoo waar Linda en Sander tot vorig jaar zo gelukkig samen waren. Met de auto is het van Linda’s huis nog geen tien minuten rijden naar het nieuwe optrekje van Sander! In minder dan twintig minuten is die kleine afstand ook voor de kinderen op de fiets te overbruggen.

Sander, die als regisseur bij Linda’s broer John de Mol in dienst is, hoefde dan ook niet naar de bank te stappen voor een hypotheek nu de lucht zo goed als geklaard is tussen Linda en hem. Het was Linda de Mol die voor bank speelde! Zij leende haar Sander als privé-persoon, maar ook als directeur van haar eig