Manon Thomas
Welkom bij Whoozz.com  -  
Whoozz Forum
 Forum Home          Members     Kalender     Wie is er Online     Forum Rules

Welkom Gast ( Login | Registreer )

«««2324252627»»»

Manon Thomas Uitklappen / Inklappen
Schrijver
Bericht
Geplaatst 21-11-2007 8:24

Straight

Straight

Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:43
Kijk maar naar onderstaand bericht, zo blijf je de aandacht vasthouden, zal ook niet eenvoudig zijn om iemand uberhaupt aan te pakken dat het filmpje is geplaats, een ieder zal onmiddelijk kenmaar maken dat 95% van alle bekende "kiekjes" en "home vids" door Ikku na poseren van Manon is geplaatst.

Kijk wanneer iemand zeer privé met zijn leven en foto's etc om zou gaan dan zou ik het ook een rotstreek vinden, maar wanneer je een bijna ziekelijke neiging hebt om alles van je partner te plaatsen dan moet je ook niet zeiken dat dit gebeurd.

Ben daarom ook blij dat ze hier bij Whoozz gewoon deze media plaatsen en niet zeiken, van dat mag niet etc.

-----------------------------------------------------------------
Dader naaktfilmpje Manon Thomas opgespoord
Uitgegeven op dinsdag 20 november 2007 om 21:01:47

De politie heeft dinsdag de dader opgespoord die maandag het naaktfilmpje van Manon Thomas plaatste op internet. De dader kon worden getraceerd via een schuilnaam die hij gebruikte via You Tube. De naam was bijna identiek aan de schuilnaam van Rudy, de vriend van Manon.

De dader is een bekende van Manon. "We hadden al een vermoeden wie het zou zijn en dat vermoeden bleek juist", vertelt Manon in RTL Boulevard.

Thomas en haar vriend willen geen stappen tegen de dader ondernemen. "Ik heb geen zin in een juridisch proces", legt ze uit. De dader wordt door de politie een strafbaar feit ten laste gelegd. Manon laat het nu verder aan de politie over en wat haar betreft is de zaak daarmee afgedaan.

De presentatrice ontdekte twee maanden geleden al dat haar computer gehackt was. Haar aangifte bij de politie kon echter pas worden geactiveerd als een filmpje afkomstig van haar computer zou verschijnen op internet. In het gestolen filmpje, dat maandag op internet te zien was, stapt een naakte Manon uit een jacuzzi. Het filmpje is gemaakt door haar vriend.

Alle credits naar de fotografen, scanners en cappers wanneer het geen eigen werk is.

Bericht #38363
Geplaatst 21-11-2007 8:15

Three of a kind

Three of a kind

Laatst Ingelogd: 31-8-2008 20:27
Lefkos (21-11-2007)

Daarom vind ik het juist zo dom, iedereen weet dat het te kraken is, dat is al jaren bekend en dan ga je als bekende nederlandse meid een beetje draadloos zitten netten, gewoon dom, ook al mag je niet hacken en dingen jatten, je zorgt er wel voor dat het niet kan, of zo goed als, voor zover dat mogelijk is.

Dan vangen ze de gast en dan word er ineens niks meer aan gedaan!?

Is lullig dat het gebeurt is en leuk voor ons, want er is niks mis met dat lijfje van haar, maar word een beetje schijt ziek van bekende chicks die eerst moord en brand schreeuwen over "gestolen" video's en er dan vervolgens niks aan doen.

God wat is internet toch leuk

Ja maar wat je nu zal gaan zien is dat ze overal zeilige verhalen gaan op lopen hangen terwijl de media aandacht die ze nu hebben gehad alle aandacht van de afgelopen jaren overstijgd.

Wat is er mooier om wanneer je in de vergetelheid raakt om op deze manier alle media aandacht op je te vestigen ?

Wat zal nu de volgende stap zijn een nog pikanter filmpje of alle media ervan te gaan betichten om " misbruik" gemaakt te hebben van de situatie ?

Een ieder hartelijk bedankt en een staande ovatie wanneer ik je werk in dit musea tentoonstel

Bericht #38362
Geplaatst 21-11-2007 4:39

No Pair

No Pair

Laatst Ingelogd: 2 Dagen Geleden @ 1:54
istemewa (20-11-2007)
Laten we wel in de gaten houden dat wat er bij Manon gebeurd is, dus dat een ieder je computer kan hacken, ons allemaal kan overkomen en je daar dan ongewild toch stevig van zult balen.

Kijk nu is dit een heel keurig filmpje en je ziet er zo goed als niets op en ze zijn niet veel wilder dan de foto's welke Ikku ook zo nu en dan heeft geplaatst, echter veronderstel dat je wel iets op je computer hebt waarvan je absoluut niet wilt dan de buitenwereld daarvan op de hoogte is dan ben je toch zwaar de pineut.

Hoe dan ook, Manon je mag er zeker wezen en we kunnen alleen maar jaloers zijn op ikku dat hij dat filmpje heeft mogen maken

Daarom vind ik het juist zo dom, iedereen weet dat het te kraken is, dat is al jaren bekend en dan ga je als bekende nederlandse meid een beetje draadloos zitten netten, gewoon dom, ook al mag je niet hacken en dingen jatten, je zorgt er wel voor dat het niet kan, of zo goed als, voor zover dat mogelijk is.

Dan vangen ze de gast en dan word er ineens niks meer aan gedaan!?

Is lullig dat het gebeurt is en leuk voor ons, want er is niks mis met dat lijfje van haar, maar word een beetje schijt ziek van bekende chicks die eerst moord en brand schreeuwen over "gestolen" video's en er dan vervolgens niks aan doen.

God wat is internet toch leuk

Bericht #38361
Geplaatst 20-11-2007 20:19

Three of a kind

Three of a kind

Laatst Ingelogd: 31-8-2008 20:27
Ja ben het wel met je eens, maar ben toch bij dat die computer gehacked is

Een ieder hartelijk bedankt en een staande ovatie wanneer ik je werk in dit musea tentoonstel
Bericht #38351
Geplaatst 20-11-2007 20:00

Three of a kind

Three of a kind

Laatst Ingelogd: Gisteren @ 10:33
Laten we wel in de gaten houden dat wat er bij Manon gebeurd is, dus dat een ieder je computer kan hacken, ons allemaal kan overkomen en je daar dan ongewild toch stevig van zult balen.

Kijk nu is dit een heel keurig filmpje en je ziet er zo goed als niets op en ze zijn niet veel wilder dan de foto's welke Ikku ook zo nu en dan heeft geplaatst, echter veronderstel dat je wel iets op je computer hebt waarvan je absoluut niet wilt dan de buitenwereld daarvan op de hoogte is dan ben je toch zwaar de pineut.

Hoe dan ook, Manon je mag er zeker wezen en we kunnen alleen maar jaloers zijn op ikku dat hij dat filmpje heeft mogen maken

Heren, dames een diepe buiging en een daverend applaus wanneer ik wat van jullie werk tentoonstel.

Bericht #38349
Geplaatst 20-11-2007 19:13

One Pair

One Pair

Laatst Ingelogd: Gisteren @ 14:56
zzzteve (20-11-2007)

Er is niets vulgair aan deze prachtige dameof aan dit filmpje.
Vandaar... geen censuur op het Whoozz Forum!

geweldig man!! Vette Post.. Top dat deze hier gewoon lekker promnent staat!!

Mijn, en met mij nog 10 000 den andere mannen, dank is groot!

Whoozz Babes Forum. Het Forum waar alle babes foto's staan, die andere forums niet willen plaatsen... repect 2 screeners, cappers wanneer ik jullie shit gebruik!

Foto's van Babes, Chicks Bitches, Dushies, Mokkels, en BN'ers... Allemaal een pot "nat"
Bericht #38348
Geplaatst 20-11-2007 19:00

Two Pair

Two Pair

Laatst Ingelogd: 12-8-2008 20:59
Nou Callista, daar zou ik zelfs graag mijn oor te luisteren liggen