|
|
|
No Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:43
Bezoeken: 84
|
|
Helaas stuit ik tegen dezelfde problemen als Lefkos Zou er misschien wat aan gedaan kunnen worden?
Gewoonweg de smurfigste!
|
|
|
|
|
No Pair
Laatst Ingelogd: 24-8-2008 20:51
Bezoeken: 288
|
|
Hugo Hugen (18-6-2007)
Lefkos (17-6-2007) Ik moet sinds een paar dagen steeds opnieuw inloggen, voorheen ging het wel goed, hebben er meer mensen last van of?Als je er last van blijft houden, dan moet je dat melden; we kijken dan of er wat aan te doen valt  Heb er nog steeds last van Merk ook als ik wil kijken welke leden on line zijn of het leden bestand wil inkijken, ik weer opnieuw moet in loggen en dan kan ik er alsnog niet in. Heb het juiste vakje aangevinkt, maar moet nog steeds opnieuw inloggen als ik hier weer kom, dus als er wat aan gedaan kan worden dan graag.
|
|
|
|
|
Basic Bastard
Bezoeken: 1.809
|
|
Lefkos (17-6-2007) Ik moet sinds een paar dagen steeds opnieuw inloggen, voorheen ging het wel goed, hebben er meer mensen last van of?Als je er last van blijft houden, dan moet je dat melden; we kijken dan of er wat aan te doen valt 
______________________________________________________________Smaken verschillen; wat de een niet mooi vindt kan voor de ander het summum zijn. Heb respect voor elkaar en elkaars opvattingen! Check ook deRegels 
|
|
|
|
|
Three of a kind
Laatst Ingelogd: 19-8-2008 10:15
Bezoeken: 472
|
|
Lefkos (17-6-2007) Ik moet sinds een paar dagen steeds opnieuw inloggen, voorheen ging het wel goed, hebben er meer mensen last van of?ik heb er geen last van, ik ben zelfs nog ingelogd als ik na een dag weer terugkom.
Credits naar de originele cappers, poster en plaatsers wanneer het geen eigen werk betreft.
|
|
|
|
|
No Pair
Laatst Ingelogd: 24-8-2008 20:51
Bezoeken: 288
|
|
| Ik moet sinds een paar dagen steeds opnieuw inloggen, voorheen ging het wel goed, hebben er meer mensen last van of?
|
|
|
|
|
No Pair
Groep: Administrators
Bezoeken: 607
|
|
We hebben de tijd inmiddels laten verlengen naar een uur. Als je nog dingen opvallen hoor ik het graag!
Groet,
Iris Mooij
|
|
|
|
|
Two Pair
Groep: Administrators
Laatst Ingelogd: 12-8-2008 20:53
Bezoeken: 884
|
|
Het verzoek om ingelogd te blijven is inmiddels naar ons team in India gestuurd met het verzoek dit zo spoedig mogelijk te doen, eventjes geduld wordt aan gewerkt.
|
|
|
|
|
forum pimp
 | | | |