Fitna de Movie
Welkom bij Whoozz.com  -  
Whoozz Forum
 Forum Home          Members     Kalender     Wie is er Online     Forum Rules

Welkom Gast ( Login | Registreer )

«««1234»»

Fitna de Movie Uitklappen / Inklappen
Schrijver
Bericht
Geplaatst 3-3-2008 21:46

Two Pair

Two Pair

Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: Gisteren @ 23:50
De publicatie van de film over de koran wordt volgens het onderzoek door 44 procent van de Nederlandse bevolking gesteund, terwijl 45 procent tegen is. De voorstanders van de film vinden dat Wilders zich niets hoeft aan te trekken van de oproepen van minister van Buitenlandse Zaken Maxime Verhagen (CDA) en vertegenwoordigers van het bedrijfsleven om de film niet te publiceren.

Bijna twee derde van de ondervraagden verwacht dat er na de uitzending van de film aanslagen gepleegd zullen worden op Nederlandse bedrijven en ambassades in moslimlanden. Meer dan de helft verwacht rellen in Nederland.

Uit een eerder onderzoek van TNS Nipo in opdracht van RTL Nieuws bleek dat een meerderheid van de Nederlanders de film een slecht idee vond. Tegelijkertijd vond een meerderheid dat hij wel uitgezonden mag worden.
Bericht #48931
Geplaatst 3-3-2008 21:09

Two Pair

Two Pair

Laatst Ingelogd: 5-5-2008 20:17
Gewoon uitzenden en laten zien dat je ballen hebt !

REGELS zijn erg handig.
Bericht #48924
Geplaatst 3-3-2008 16:00

Three of a kind

Three of a kind

Laatst Ingelogd: 12-5-2008 10:21
Ben het vrijwel nooit eens met de gedachten van Wilders, echter vidt gewoon dat we ons niet de les moeten laten voorschrijven of in dit geval door de strot laten duwen.

Dus dan maar met als de Denen, massaal uitzenden en de klappen opvangen, en maar zien wat ervan komt, maar zeker niet ons in een dwanglijf laten duwen.

Bericht #48920
Geplaatst 3-3-2008 14:59

Two Pair

Two Pair

Laatst Ingelogd: 26-3-2008 15:22
Gewoon uitzenden en daarna NUKEN die zooi

Ik hou  VAN  Whooooooozz!.

en niet te vergeten natuurlijk ook van

SJEMAISRAEL'S DUTCH MOVIE ARCHIVES

Je wordt bedankt door
Godzilla (03-mrt-08)
Bericht #48902
Geplaatst 3-3-2008 12:25

Two Pair

Two Pair

Laatst Ingelogd: 13-5-2008 15:32
Ach wat kun je te ver noemen, kijk eens wat Moslims met Nick Berg hebben gedaan, je hoofd afsnijden voor het oog van de camera en niet te vergeten de familie van Nick Berg.

Kijk eens onder de schokkende filmpjes op het Vid forum van Whoozz, dan kun je zien hoe aardig Moslims kunnen zijn.

Tuurlijk niet alle moslims zijn zo, echter 1 ding is zeker, ik heb geen enkele katholiek, Christen of Jood iemand de laatste 600 jaar zijn keel af zien snijden, de laatste keer was ongeveer gedurende de kruistochten en als nu iemand zegt dat de paus een idioot of Homo of terrorist is, ok so be it, ieder zijn mening !!

Bericht #48892
Geplaatst 3-3-2008 11:37

Two Pair

Two Pair

Groep: Administrators
Laatst Ingelogd: Gisteren @ 16:57
Kijk Leuk topic over Geert Wilders. Who the Fuck is Geert Wilders ? Wat wil Geert Wilders nou Eigenlijk met zijn Koran Film en de PVV ?

Eefke (3-3-2008)
Nouw sorry hoowr.. Maar Wilders gaat echt te ver!

Ik heb toevallig een vriend die is oowk Moslim... En dat is bijna me beste vriend jah, en ik kom ook wel eens bij hem thuis en die mense zijn heeeel aardig.

Ze zijn misschien anders maar wel mensen!

Bijna je beste vriend Eefke?

En waarom niet DÉ beste vriend?

Mensen, laat op zijn minst een berichtje achter als je iets ziet wat je bevalt, dan weten wij waar we het voor doen!!

Bericht #48888
Geplaatst 3-3-2008 11:23
One Pair

One Pair

Laatst Ingelogd: 23-4-2008 10:10
Nouw sorry hoowr.. Maar Wilders gaat echt te ver!

Ik heb toevallig een vriend die is oowk Moslim... En dat is bijna me beste vriend jah, en ik kom ook wel eens bij hem thuis en die mense zijn heeeel aardig.

Ze zijn misschien anders maar wel mensen!

Bericht #48887
Geplaatst 3-3-2008 10:29