|
|
|
Straight
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 28-8-2008 19:38
Bezoeken: 450
|
|

Credits en applaus voor de originele posters, cappers en scanners wanneer het geen eigen werk betreft.
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: Vandaag @ 18:46
Bezoeken: 682
|
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:43
Bezoeken: 652
|
|
Ik zag van de week de eerste keer dat zij in een popgroep had gezeten en dat het nog een lekker ding is geweest ook, nooit kunnen voorstellen dat madam met de hamsterkonen ook jong geweest is
|
|
|
|
|
Straight
Laatst Ingelogd: 12-8-2008 20:25
Bezoeken: 364
|
|
Ondanks excuses van Idols-jurylid Jerney Kaagman voor haar uitspraak over een donkere finalist, doet het Amsterdamse PvdA-gemeenteraadslid Jerry Straub toch aangifte wegens discriminatie. Kaagman noemde Natalie een 'zwarte muts' tijdens een uitzending van 'Gordon on air' afgelopen zaterdag op Radio 538. Ze bood later haar excuses aan tijdens een interview op RTV Noord-Holland.
Volgens het Buma-cultuurfonds, waarvan Kaagman voorzitter is, wordt het geheel nogal uit zijn verband getrokken. "Mevrouw Kaagman bedoelde het niet discriminerend. Op de vraag wie er uit Idols zal worden weggestemd bedoelde ze met 'die zwarte muts' het nephaar van Natalie dat eruit ziet als een zwarte muts", zegt een woordvoerder van het Buma-cultuurfonds.
Straub is woest over de in zijn ogen discriminerende uitlatingen van Kaagman. "Ik vind het niet kunnen dat een voorzitter van een cultuurfonds zo'n uitspraak doet", zegt Straub. De excuses van Kaagman accepteert hij, al vindt hij de verklaring over hoe 'zwarte muts' moet worden geïnterpreteerd onzin. "Ik word er weer boos over als ik hoor dat Buma haar uitspraken nu zo bagatelliseert."
Wie Idols zal winnen, wordt zaterdag duidelijk tijdens de finaleshow. De 26-jarige Natalie neemt het op tegen de 24-jarige Nikki.
|
|
|
|
|
Straight
Laatst Ingelogd: Vandaag @ 16:14
Bezoeken: 1.719
|
|
ik hoef ook niet 1 2 3 foto's van haar te zien...
ze is op dit moment nou niet meer oeders mooiste...
vroeger was ze nog wel aardig...
Ik hou van mooie vrouwen... Wie niet?
|
|
|
|
|
Forum Bitch
Laatst Ingelogd: Vandaag @ 20:49
Bezoeken: 6.188
|
|

Jenery in de Earth & fire tijd...
Listen to the forum bitch! Or else..... How can I know the answer.. If I don't understand the question..
|
|
|
|
|
Forum Bitch
Laatst Ingelogd: Vandaag @ 20:49
Bezoeken: 6.188
|
|

Jerney zijn alstig foto's van te vinden. ff een klein fototje...
Listen to the forum bitch! Or else..... How can I know the answer.. If I don't understand the question..
|
|
|
|
|
Straight
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:43
| | | |