|
|
|
Two Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:43
Bezoeken: 240
|
|
Ja zoals ik al eerder zei daar kom je denk ik snel achter. Als je kleurenblind bent kun je dus ook niet zien dat een licht brand omdat je alleen grijstinten ziet. Iemand zal je daar dan op aan spreken, hetzelfde geldt voor als je gedeeltelijk blind bent. Bijvoorbeeld je staat in de winkel en je ziet een grijs truitje dat eigenlijk geel is daar zul je op worden op aangesproken door bv. je vriendin die gezellig is gaan meewinkelen.
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 334
|
|
| Dat snap ik best, maar kan het niet zo zijn dat wat jij als geel ziet ik als blauw zie???
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 240
|
|
| Ja ik zie de zelfde kleuren als jij mits jij kleurenblind bent. Maar dan is dat bekend omdat je dan een van je kegeltjes mist. Je hebt 3 kegeltjes een rode een blaauwe en een gele. Als je er een mist ben je gedeeltelijk kleurenblind mis je ze allemaal dan zie je alleen grijzen tinten en dat heb je denk ik al gauw door, ook al wordt het je van jongs afaan geleerd.
|
|
|
|
|
Two Pair
|
|
Zoals iedereen al weet is zwart en wit geen kleur. Ik vraag me al jarenlang af of ik hetzelfde kleur zie als jij? Als ik jouw ogen of jij mijn (mooie) ogen zou hebben zouden wij dan hetzelfde zien en is het niet dat jij geleerd hebt dat geel, rood is en heb ik geleerd dat blauw, rood is. nou weet iemand hier een antwoord op?
|
|
|
|
|
Two Pair
|
|
|