Lara Mol
Welkom bij Whoozz.com  -  
Whoozz Forum
 Forum Home          Members     Kalender     Wie is er Online     Forum Rules

Welkom Gast ( Login | Registreer )

Lara Mol Uitklappen / Inklappen
Schrijver
Bericht
Geplaatst 27-1-2008 13:06

Two Pair

Two Pair

Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 3-10-2008 16:59
Begin vorig jaar hoorden we voor het eerst van Lara Mol, toen haar debuutsingle ‘Fed up’ een onverwacht grote hit werd (#17 in maart). Daarna bleef het echter stil rondom de inmiddels achttienjarige Hilversumse. Gelukkig krijgt ze een nieuwe kans via een tv-spotje. Lara was te zien en te horen in de reclame voor het telefonische informatienummer 1850. De tune daarvan, uiteraard door Lara zelf ingezongen, is nu op single uit; ‘That’s it baby kwam binnen op #93.

REGELS zijn erg handig, maar zijn er om overtreden te worden, ik gebruik jou werk wanneer het mij uitkomt en niet wanneer jij het wilt, problemen daarmee, jammer dan
Bericht #44919
Geplaatst 27-1-2008 13:04

Two Pair

Two Pair

REGELS zijn erg handig, maar zijn er om overtreden te worden, ik gebruik jou werk wanneer het mij uitkomt en niet wanneer jij het wilt, problemen daarmee, jammer dan
Bericht #44918
Geplaatst 27-1-2008 13:03

Two Pair

Two Pair

That’s it baby!

Nadat het interviewduo Tim de Rooij en Jeroen Dobber eerder al bij jeugdvriend Hidde Hageman de vinger aan de pols hadden gelegd is het dit keer tijd om zusje van jeugdvriend David Mol te interviewen. Lara heeft onlangs een nieuwe single uitgebracht en is inmiddels druk bezig met de promotie van dit nummer. Tim en Jeroen bestoken Lara met vragen over ambities, zangtalent en huiswerk.
Tekst: Tim de Rooij en Jeroen Dobber

TJ :Lara hoe gaat het met je?
Het gaat erg goed met me! En met de heren?

TJ: Ja lekker ook maar het gaat hier om jou hè, brutaaltje. Vertel anders eerst maar eens eventjes wie je bent en wat je doet.
Nou ik ben Lara Mol, 18 jaren jong, woon tegenwoordig in Hilversum en ik heb naast dat ik dit jaar mijn VWO diploma ga halen ook een single, 'That's it Baby', uitgebracht.

TJ: Oké dan! Je nieuwe single, vet!
Ja! Het nummer is ontstaan uit een reclame die ik bij FC Walvisch heb ingezongen, en toen was de baas, Marcel Walvisch zo enthousiast dat hij het als een single wilde uitbrengen!

TJ: Ja want het gerucht gaat dat jij het meisje bent van de 1850 nummer-informatie reclame tune...
Haha dat gerucht is he-le-maal waar.

TJ: Je hebt enige tijd geleden ook de bijbehorende clip opgenomen, kan je ons wat meer vertellen over het concept?
De clip is opgenomen in de Odeon in Amsterdam en het idee is dat er een persoon door een heftige "flashlight" party loopt, alle partypeoples hebben dus zaklampen. De clip is geschoten door Jasper Faber als camera man en Jesse Faber als regisseur. Het resultaat is echt vet!

TJ: Kunnen we ook nog een album verwachten?
Jazeker! Ik heb al een aantal nummers af maar voor de album release moet je nog even geduld hebben. De tweede single zal echter niet al te lang op zich laten wachten!

TJ: Mooi zo! Wordt dat ook een up-tempo song? Of een lekkere ballad?
Het is nog niet helemaal zeker maar waarschijnlijk word het een ballad die ik nu vaak in mijn shows zing, ondertussen ben ik in de studio ook bezig met een up-tempo track.

TJ: Klinkt goed Laartje. Zeg eens, m'n kind, hoe zou jij je eigen muziek omschrijven?
Haha, oeeh dat is moeilijk. Ik denk dat de basis altijd wel bij r&b soul terecht komt met uitstapjes naar jazz, pop en hiphop en in ieder geval altijd herkenbaar en met mijn eigen touch natuurlijk.

TJ: Wat zijn de artiesten die jou inspireren en je muziek beïnvloeden? Wie zijn je voorbeelden?
Ik ben opgegroeid met Simon’s (red: Lara's vader) platenkast en daar haalde ik altijd de platen van Stevie Wonder, Marvin Gaye, Allan Toussaint, Otis Redding tussenuit. Maar nieuwere artiesten zoals Raphael Saadiq vind ik ook vet.

TJ: Aha Simon klinkt als een echte soulbrother. Wanneer had je eigenlijk in de gaten dat de goddelijke klanken die uit jouw gouden keeltje klinken, menig hart sneller doen kloppen?
Haha nou dat had ik zelf niet echt door, mijn grote (red:eigenlijk kleine zus) Esther zei altijd dat ik goed kon zingen maar ik was altijd heel erg verlegen. Toen bedacht ze samen met mijn moeder dat het goed voor me zou zijn om in het weekend naar een theaterschool te gaan om wat brutaler te worden, en daar is het allemaal begonnen.

TJ: Wat alle bezorgde huismoeders zich afvragen: lijdt het schoolwerk niet onder het artiesten bestaan?
Ik heb natuurlijk al een HAVO diploma op zak, en mijn eindexamen VWO hoop ik ook te halen. Hoewel dat af en toe wel moeilijk combineren is, denk ik er wel doorheen te komen.

TJ: Zeg laten we het even over iets écht belangrijks hebben, eigenlijk de kernvraag waar dit hele interview om draait. Namelijk: Zou je in de playboy willen?
Hahaha nee, weet je wat het is, als ik in de playboy ga staan, gaat t niet om de muziek maar omdat ik blijkbaar een lekker wijf zou zijn. Daar heb ik nu niks aan. Misschien over tien jaar...

TJ: Nu we dit weten, wat zijn, naast een sexy foto shoot over een jaartje of tien, jouw verdere ambities?
Ik zou als ik een jaartje of 60 ben nog steeds met mijn band blijven willen spelen. Lekker funken!

TJ: We hadden het daarstraks al even over de artiesten die je bewondert. Met welke artiest(en) zou jij nog wel eens een duetje willen opnemen?
Ik zou wel een duetje met Alain Clark willen opnemen. Of met Amy Winehouse voordat ze dood is aan drank en drugs!

TJ: Lara voor degene die niet weten dat jij live de sterren van de hemel zingt: waar en wanneer kunnen wij jou de komende tijd komen bewonderen?
Misschien hebben mensen mij de afgelopen weken op de radio gehoord; 30 november trad ik namelijk op bij Giel Beelen's Nagtegiel met begeleiding van de liveband van Relax Verder zat ik de afgelopen week bij Stenders Eetvermaak, daar moest ik elke dag tussen 12 en 2 opdrachten maken. Één december vond in club s7ven in Huizen een heuse 'That's It Baby Party' plaats. Wat aankomende events betreft ben ik op 15 december live op Radio Haarlem 105, en op 20 dec live bij Simone op 100%nl te horen.

TJ: Tenslotte: zijn er nog mensen die je wil bedanken en aan wie je de groetjes wil doen?
Papa, Mama, David, Esther, Klaas-Jan, Dagmar!!, Baruch+9, Blazin' Sneakerz, Beat Royalty, FC Walvisch, Hectic Electric, EDC, Marcel Bultman, Eelco, Mijk, Veer, Claudia, Sami, Fab, Llewy, Delly, Sietse, Daniel Moesker, de hele familie inclusief aanhang, al m'n vriendinnetjes, vriendjes, schoolgenootjes, en iedereen die aan de That's it Baby clip heeft meegewerkt. Tenslotte wil ik natuurlijk iedereen bedanken die mijn muziek ook maar een beetje vet vind!

Bericht #44917
« Vorig Topic | Volgend Topic »

Dit Topic Wordt Momenteel Bekeken Door Uitklappen / Inklappen
Actieve Gebruikers: 0 (0 gasten, 0 members, 0 anonieme members)
Het record aantal gasten op dit forum is  27082, op jun 28 2008 4:38PM
Er zijn op dit moment geen members die dit topic bekijken.
Forum Moderators: zzzteve, ZEF, Callista, whoozz, Hassie, ProfilerModerater1, sonic

member-rechten Uitklappen / Inklappen

Alle Tijden Zijn GMT +1:00, Huidige Tijd Is 4:59