|
|
|
forum pimp
Groep: Moderators
Laatst Ingelogd: Vandaag @ 1:50
Bezoeken: 3.670
|
|
|
|
|
|
forum pimp
|
|
[b]polaris23
Ok ik heb vast de dames uitgenodigd met de bijbehorende muziek,
Wodka Sju please !!!!![/quote]
mmmmmmmh dansende coyotes ......mooi
----------------------------------------------------------------------------------------
Post ook eens wat eigen werk!!
|
|
|
|
|
Basic Bastard
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 9-4-2008 19:30
Bezoeken: 1.742
|
|
| Een keer raden waar ik nu mee bezig ben! Hier alvast een kleine hint:  
______________________________________________________________Smaken verschillen; wat de een niet mooi vindt kan voor de ander het summum zijn. Heb respect voor elkaar en elkaars opvattingen! Check ook deRegels 
|
|
|
|
|
Straight
Laatst Ingelogd: 20-5-2008 19:44
Bezoeken: 292
|
|
| He Gezellig hier, doe mij maar gewoon een natte klets oftewel een groene rakker !!! 
|
|
|
|
|
Three of a kind
Laatst Ingelogd: 9-6-2008 10:25
Bezoeken: 513
|
|
sonic (6-6-2007)
[quote] Callista (5-6-2007)
komt eraan damens.... * Schenkt in* *pakt zelf ook even een rode wodka* Proost damens.. de tafels zijn schrikbaar om op te dansen.. de bar mag ook! nog verzoek nummers???
Ok ik heb vast de dames uitgenodigd met de bijbehorende muziek,Wodka Sju please !!!!!
      Credits naar alle helden die de caps, foto,s, gifs, vids etc hebben gemaakt wanneer het geen eigen werk betreft    
|
|
|
|
|
forum pimp
|
|
Callista (5-6-2007)
komt eraan damens.... * Schenkt in* *pakt zelf ook even een rode wodka* Proost damens.. de tafels zijn schrikbaar om op te dansen.. de bar mag ook! nog verzoek nummers???
ha eindelijk weer leven in de brouwerij hier
dansen op de bar ???? ..oow zoals in coyote ugly ...heerlijk die dansende babes op de bar
doe mij maar een cola baccardi en neem zelf nog een rode wodka 
cheers
----------------------------------------------------------------------------------------
Post ook eens wat eigen werk!!
|
|
|
|
|
Forum Bitch
Groep: Administrators
Laatst Ingelogd: 2 Dagen Geleden @ 19:10
Bezoeken: 4.644
|
|
we schenken hier gewoon door... ochtend of avond het maakt hier niet uit.... *proost*... is er iemand nog goed in masseren?? deze barvrouw heeft me toch een spierpijn!
Listen to the forum bitch! Or else..... How can I know the answer.. If I don't understand the question..
|
|
|
| | |