Kassandra Schreuder
Welkom bij Whoozz.com  -  
Whoozz Forum
 Forum Home          Members     Kalender     Wie is er Online     Forum Rules

Welkom Gast ( Login | Registreer )

Kassandra Schreuder Uitklappen / Inklappen
Schrijver
Bericht
Geplaatst 11-2-2008 19:46

Flush

Flush

Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 24-8-2008 18:28
Kassandra Schreuder geeft zich bloot in Celebrity. De donkerharige schone, die eind vorig jaar tweede werd in de finale van Holland's Next Top Model, poseerde niet alleen vrijwel naakt voor de cover van het blad, maar gaf ook een openhartig interview. "Ik vind vrouwen verleidelijker dan mannen", vertelt de brunette onder meer in het maartnummer van Celebrity. "Een trio zou ik nog wel eens willen proberen."

Het fotomodel 'hoeft niet zo nodig een internationaal topmodel te worden'. "Daarvoor ben ik denk ik niet knap genoeg", zegt ze. "Maar dat compenseer ik met een sterke persoonlijkheid. Ik ben recalcitrant en word juist daarom gewaardeerd."

Kassandra is vastbesloten wat van het leven te maken. "Om ergens te komen moet je verder gaan dan alle anderen. Soms tot bloedens toe."

Het maartnummer van Celebrity ligt donderdag in de winkels.
Bericht #46667
Geplaatst 29-1-2008 13:10

forum pimp

forum pimp

Groep: Moderators
Laatst Ingelogd: Vandaag @ 14:44

----------------------------------------------------------------------------------------

Credits go to the rightfull owners/sites of the pics!!

lees eerst de regels voordat je begint met posten!!
first read our rules before you start posting!!
Bericht #45216
Geplaatst 24-12-2007 16:14

Straight

Straight

Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:43

Alle credits naar de fotografen, scanners en cappers wanneer het geen eigen werk is.

Bericht #41344
Geplaatst 18-12-2007 17:06

Three of a kind

Three of a kind

Laatst Ingelogd: 13-8-2008 18:47

Cecile Sinclair heeft is het nieuwe top model van Nederland. In de spannende finale wist Cecile van Kassandra Schreuder en Carmen Klaassen te winnen. Het modespektakel werd gepresenteerd door Daphne Deckers en ook de Sugababes traden op.

Cecile krijgt een modellencontract van 75 duizend euro bij ModelMasters the Agency. Ook komt Cecile op de cover te staan van de Nederlandse glossy Glamour en zal te bewonderen zijn in een reclamecampagne van cosmeticagigant L'Oréal Paris.

De eerste editie van Holland's Next Top Model werd gewonnen door Sanne Nijhof, inmiddels zij uitgegroeid tot een veelgevraagd model. Vorig jaar won Kim Feenstra de titel.

Bericht #40900
« Vorig Topic | Volgend Topic »

Dit Topic Wordt Momenteel Bekeken Door Uitklappen / Inklappen
Actieve Gebruikers: 0 (0 gasten, 0 members, 0 anonieme members)
Het record aantal gasten op dit forum is  27082, op jun 28 2008 4:38PM
Er zijn op dit moment geen members die dit topic bekijken.
Forum Moderators: zzzteve, ZEF, Callista, whoozz, Hassie, ProfilerModerater1, sonic

member-rechten Uitklappen / Inklappen

Alle Tijden Zijn GMT +1:00, Huidige Tijd Is 6:02