|
|
|
No Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 16-8-2007 15:13
Bezoeken: 64
|
|
Toppie :-)... scheelt me weer wat slijtage aan me scrollwiel (A)
The one, The only, TheDevilOnLine Whoozz.com Game (P)Reviewer en Gamenieuwsschrijver
|
|
|
|
|
Basic Bastard
Laatst Ingelogd: 9-4-2008 19:30
Bezoeken: 1.742
|
|
TheDevilOnLine (3-7-2007) Laatste post boven aan?! Damn, dat leest juist irritant... kan aan mij liggen, maar er is een reden waarom, zo goed als, alle fora de nieuwste post onderaan zetten. Nu moet je eerst naar beneden scrollen, de post vinden die je het laatste hebt gelezen, en daarna weer naar boven... gekken werk.... Een boek schrijf je toch ook niet van achter naar voren?!Om het leed (tijdelijk) wat te verzachten kun je de 'Weergave Modus' (tweede knop, rechtsboven in het kader van de post) aanpassen. Daarmee kun je de laatste post bovenaan krijgen. Ik zal jouw vraag eens voorleggen aan de whizzkids van de site om te kijken of er een structurele aanpassing kan komen. Met andere woorden, er wordt aan jouw opmerking gewerkt! 
______________________________________________________________Smaken verschillen; wat de een niet mooi vindt kan voor de ander het summum zijn. Heb respect voor elkaar en elkaars opvattingen! Check ook deRegels 
|
|
|
|
|
No Pair
Laatst Ingelogd: 16-8-2007 15:13
Bezoeken: 64
|
|
Laatste post boven aan?! Damn, dat leest juist irritant... kan aan mij liggen, maar er is een reden waarom, zo goed als, alle fora de nieuwste post onderaan zetten. Nu moet je eerst naar beneden scrollen, de post vinden die je het laatste hebt gelezen, en daarna weer naar boven... gekken werk.... Een boek schrijf je toch ook niet van achter naar voren?!
The one, The only, TheDevilOnLine Whoozz.com Game (P)Reviewer en Gamenieuwsschrijver
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: Gisteren @ 10:16
Bezoeken: 190
|
|
Is volgens mij nu toch het geval ???
Heren, dames een diepe buiging en een daverend applaus wanneer ik wat van jullie werk tentoonstel.
|
|
|
|
|
forum pimp
Groep: Moderators
Laatst Ingelogd: Vandaag @ 1:50
Bezoeken: 3.670
|
|
kunnen de topics aangepast worden zodat de laatste post bovenaan komt de staan en niet onderaan zoals nu het geval is
is al gebeurt zie ik bedankt
----------------------------------------------------------------------------------------
Post ook eens wat eigen werk!!
|
|
|
|
|
forum pimp
Groep: Moderators
Laatst Ingelogd: Vandaag @ 1:50
Bezoeken: 3.670
|
|
laatste post bovenaan
----------------------------------------------------------------------------------------
Post ook eens wat eigen werk!!
|
|
|
|