deel je problemen
Welkom bij Whoozz.com  -  
Whoozz Forum
 Forum Home          Members     Kalender     Wie is er Online     Forum Rules

Welkom Gast ( Login | Registreer )

deel je problemen Uitklappen / Inklappen
Schrijver
Bericht
Geplaatst 5-12-2007 17:32
One Pair

One Pair

Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 2 Dagen Geleden @ 14:06
Rochelle (29-11-2007)
Wat een goed idee! Lief dat iemand dit doet voor anderen!

Ik heb wel een probleem.... al vind ik het zelf..

Als ik mensen tegen kom bedenk ik me altijd hoe ze eruit zouden zien in Adams/Eva's kostuum.. Soms is dit wel erg irritant hoor!! En ben ik bang dat mensen merken dat ik me een beeld in mn hoofd maak over hun..

Hoe kom ik hier vanaf?? Ik schaam me nogal een beetje.. dus ik zou het prettig vinden als jullie dit niet aan iedereen gaan vertellen.. en er vertrouwelijk mee omgaan.

Ik vind het al een hele stap om het hier op internet te vertellen.

Ik hoor graag van jullie wat ik moet doen.. Alvast bedankt!

Liefs Rochelle

probeer het te doen bij foto's van die mensen, als je die hebt. En dan na het ontmoeten . Scheelt schaamte op het moment, en als je alleen bent maakt het toch niet meer uit. Naderhand kan je ze gewoon van je computer verwijderen of weggooien.

Of je kan die rijke fantasie gaan gebruiken in tekeningen. Na een tijdje wordt het dan automatisch wel saai, en als het slechte tekeningen zijn... pech dan, gewoon weggooien. Zijn ze mooi, kan je ze laten zien en maak je degene er nog een compliment mee ook. En misschien komt het zelfs zover dat je steeds beter gaat tekenen. En dan is het een win win situatie, want je kan er je fantasieën mee uiten en je leert gaandeweg nog is wat van jezelf.

Bericht #39667
Geplaatst 29-11-2007 15:01
No Pair

No Pair

Laatst Ingelogd: 30-7-2008 20:34
Wat een goed idee! Lief dat iemand dit doet voor anderen!

Ik heb wel een probleem.... al vind ik het zelf..

Als ik mensen tegen kom bedenk ik me altijd hoe ze eruit zouden zien in Adams/Eva's kostuum.. Soms is dit wel erg irritant hoor!! En ben ik bang dat mensen merken dat ik me een beeld in mn hoofd maak over hun..

Hoe kom ik hier vanaf?? Ik schaam me nogal een beetje.. dus ik zou het prettig vinden als jullie dit niet aan iedereen gaan vertellen.. en er vertrouwelijk mee omgaan.

Ik vind het al een hele stap om het hier op internet te vertellen.

Ik hoor graag van jullie wat ik moet doen.. Alvast bedankt!

Liefs Rochelle

Bericht #39077
Geplaatst 29-11-2007 14:40
Two Pair

Two Pair

Laatst Ingelogd: Gisteren @ 16:10
steamenterashi (16-11-2007)
ik heb laatst een blog gemaakt waar mensen hun probleem kwijt kunnen aan een onafhankelijk persoon (mij ) en de reacties die ik er krijg zijn erg positief en er wordt ook voorgesteld ommet ze allen erover te discussieren en elkaar ermee te helpen.

Nou lijkt me dit handiger om te doen op het forum, dan bij een blog, dus vandaar dat ik er ook maar een topic over maak. alle intakes zijn welkom!!

wel een paar regels:

1. Het is bedoeld om andere te helpen, dus niet om diegene naar beneden te halen oid.

2. problemen van alle soorten zijn welkom, maar je moet zelf bepalen wat uiteindelijk de beste oplossing is uit de dingen die je aangepraat zijn.

3. als je hierdoor een oplossing hebt gevonden zijn complimenten/bedankjes naar de mensen die de oplossing aangedragen hebbenaltijd welkom en ookvan belang om de motivatie erin te houden.

Er is toch zo'n Turks meisje wat een probleem heeft, misschien ist wat voor haar om hierop te reageren

http://www.whoozz.com/blog/showblog.aspx?bid=418

Mischien kan je haar helpen
Bericht #39069
Geplaatst 29-11-2007 2:07

Straight

Straight

Groep: Awaiting Activation
Laatst Ingelogd: 4-8-2008 22:17
Hoi het loopt niet echt storm n.a.v je oproep.

Zou het iets zijn om je Blog hierheen te linken(als je deze nog hebt).

Groet.

Ik stop met posten zolang er fakers worden toegestaan.
Bericht #39030
Geplaatst 16-11-2007 19:08
One Pair

One Pair

Laatst Ingelogd: 2 Dagen Geleden @ 14:06
ik heb laatst een blog gemaakt waar mensen hun probleem kwijt kunnen aan een onafhankelijk persoon (mij ) en de reacties die ik er krijg zijn erg positief en er wordt ook voorgesteld om met ze allen erover te discussieren en elkaar ermee te helpen.

Nou lijkt me dit handiger om te doen op het forum, dan bij een blog, dus vandaar dat ik er ook maar een topic over maak. alle intakes zijn welkom!!

wel een paar regels:

1. Het is bedoeld om andere te helpen, dus niet om diegene naar beneden te halen oid.

2. problemen van alle soorten zijn welkom, maar je moet zelf bepalen wat uiteindelijk de beste oplossing is uit de dingen die je aangepraat zijn.

3. als je hierdoor een oplossing hebt gevonden zijn complimenten/bedankjes naar de mensen die de oplossing aangedragen hebben altijd welkom en ook van belang om de motivatie erin te houden.

Bericht #38052
« Vorig Topic | Volgend Topic »

Dit Topic Wordt Momenteel Bekeken Door Uitklappen / Inklappen
Actieve Gebruikers: 0 (0 gasten, 0 members, 0 anonieme members)
Het record aantal gasten op dit forum is  27082, op jun 28 2008 4:38PM
Er zijn op dit moment geen members die dit topic bekijken.
Forum Moderators: zzzteve, ZEF, Callista, whoozz, Hassie, ProfilerModerater1, sonic

member-rechten Uitklappen / Inklappen

Alle Tijden Zijn GMT +1:00, Huidige Tijd Is 11:00