Miljuschka Witzenhausen
Welkom bij Whoozz.com  -  
Whoozz Forum
 Forum Home          Members     Kalender     Wie is er Online     Forum Rules

Welkom Gast ( Login | Registreer )

«««678910»»»

Miljuschka Witzenhausen Uitklappen / Inklappen
Schrijver
Bericht
Geplaatst 18-6-2007 18:11

No Pair

No Pair

Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:43
squizur (18-6-2007)
Haai mensen,

Het zijn inderdaad mijn scans en een creditje was leuk geweest Maar omdat ik ook gezellig over wil komen zijn hier de andere scans (tot nu toe, de rest komt nog):

Dan is het ere wie ere toe komt: Zeer mooie scans Squizur! Hoop dat er nog vele mogen volgen!

Gewoonweg de smurfigste!

Bericht #21405
Geplaatst 18-6-2007 17:57

Two Pair

Two Pair

Mannen het maakt mij niet zoveel uit, waar iets vandaan komt, ik begrijp jullie etikette echter voor mij is het belangrijk dat er gepost wordt en dat we onderling daar veel lol aan beleven, dus heren Ga zo door

Heren Cappers, Scanners en Posters alle credits naar jullie wanneer ik jullie uitmuntende werk alhier gebruik
Bericht #21399
Geplaatst 18-6-2007 17:00
No Pair

No Pair

Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:51
Hier is er nog eentje:

Je wordt bedankt door
vandervaart (18-jun-07)smurf (18-jun-07)
Bericht #21398
Geplaatst 18-6-2007 16:44
No Pair

No Pair

Wauw! Mooie foto's uit de FHM! Bedankt voor het posten!
Bericht #21393
Geplaatst 18-6-2007 14:10
No Pair

No Pair

Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:51
Haai mensen,

Het zijn inderdaad mijn scans en een creditje was leuk geweest Maar omdat ik ook gezellig over wil komen zijn hier de andere scans (tot nu toe, de rest komt nog):

Je wordt bedankt door
Lefkos (18-jun-07)
Bericht #21381
Geplaatst 17-6-2007 20:24

No Pair

No Pair

Laatst Ingelogd: 6-10-2008 6:35
Babesfan (17-6-2007)
Lefkos (17-6-2007)
Hahahaha, ten eerste zijn wij geen concurenten en ten tweede het staat gewoon in het regelement hoor.

Als je een beetje volwassen bent dan vermeld je gewoon de bron en maker, dat doen wij nl ook, tuurlijk houd niet iedereen zich er aan, maar wij wijzen onze leden er wel op.

Jatten kan nl niet, want van welke site je ook pics haalt dan zou dat jatten zijn en dat is niet zo.

Als je in de meeste gevallen even meld van wie de pics zijn, is dat toch oké?

Waar je de pics ook op het net zet, je weet dan 100% zeker dat pics zich zullen verspreiden en hoe meer mensen jouw werk zien hoe beter toch?

Als collega mod, ik ben nl niet te beroerd om dat zo te zien, ben ik voor een open discussie en als je ergens problemen mee hebt met pics op MB dan kun je daar altijd over pm en als mod een te kort lontje is niet handig

Een beetje open staan voor je leden en collega mod van andere site's kan geen kwaad hoor.

Zal binnen kort ook eens wat pics hier gaan droppen.

He Lefkos Blixems zit jij hier ook al (geintje hoor !!!), je zit toch zeker  ''onze'' mannen niet op de huid zeker, alle forums bestaan uit gejat materiaal uit een aantal bronnen, dus misschien heb je weleens gedacht dat zowel sonic als de poster op jullie forum het bij dezelfde bron hebben geplukt, inplaats dat Sonic het bij jullie zou hebben geoogst ?

Maar met name je laatse opmerking vindt ik sportief ik zal een wat pics droppen op Whoozz, wederom BLIXEMS KEREL zet hem op !!!!!!! 

Haaai

Ja ik zit hier ook en wil hier ook wat pics posten, doe ik niet lullig over, er is niks leukers dan hier en daar wat pics te droppen.

Zit "jouw" mannen niet op de huid hoor, maar het staat nota bene in de regels en ik weet voor 100% zeker dat het Squizur zijn scans zijn

Tot nu toe stonden de scans alleen op MB en nu ook hier en daar is niks mis mee, maar vermeld gewoon even een credit of dankje richting Squizur in dit geval.

Vandaar dat ik dan maar even de bronvermelding deed, als mod moet je toch wel het goede voorbeeld geven vind ik.

Wij "lenen" nu eenmaal overal en nergens de pics/caps/scans en filmpjes en daar waar mogelijk zet je er even een credit bij of bron en dan is iedereen happy, je hebt nl in de meeste gevallen niet het alleen recht, hoe graag sommige dat ook willen misschien.

Hoe meer mensen je werk zien hoe beter toch?

Dus genoeg gel*ld, laten we maar weer als de BLIXEM over gaan tot het posten van pics

Bericht #21275
Geplaatst 17-6-2007 20:11

Three of a kind

Three of a kind

Laatst Ingelogd: 24-9-2008 15:23
Lefkos (17-6-2007)
Hahahaha, ten eerste zijn wij geen concurenten en ten tweede het staat gewoon in het regelement hoor.

Als je een beetje volwassen bent dan vermeld je gewoon de bron en maker, dat doen wij nl ook, tuurlijk houd niet iedereen zich er aan, maar wij wijzen onze leden er wel op.

Jatten kan nl niet, want van welke site je ook pics haalt dan zou dat jatten zijn en dat is niet zo.

Als je in de meeste gevallen even meld van wie de pics zijn, is dat toch oké?

Waar je de pics ook op het net zet, je weet dan 100% zeker dat pics zich zullen verspreiden en hoe meer mensen jouw werk zien hoe beter toch?

Als collega mod, ik ben nl niet te beroerd om dat zo te zien, ben ik voor een open discussie en als je ergens problemen mee hebt met pics op MB dan kun je daar altijd over pm en als mod een te kort lontje is niet handig

Een beetje open staan voor je leden en collega mod van andere site's kan geen kwaad hoor.

Zal binnen kort ook eens wat pics hier gaan droppen.

He Lefkos Blixems zit jij hier ook al (geintje hoor !!!), je zit toch zeker  ''onze'' mannen niet op de huid zeker, alle forums bestaan uit gejat materiaal uit een aantal bronnen, dus misschien heb je weleens gedacht dat zowel sonic als de poster op jullie forum het bij dezelfde bron hebben geplukt, inplaats dat Sonic het bij jullie zou hebben geoogst ?

Maar met name je laatse opmerking vindt ik sportief ik zal een wat pics droppen op Whoozz, wederom BLIXEMS KEREL zet hem op !!!!!!! 

Credits naar de originele cappers, poster en plaatsers wanneer het geen eigen werk betreft.

Bericht #21272