|
|
|
Straight
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 14-6-2008 0:54
Bezoeken: 1.284
|
|
|
|
He Sonic is het niets voor jou om te kijken of je hier op de site geen moderator kan worden, je doet nu eigenlijk reeds hetzelfde.
Ik denk dat we daar allemaal een goed gevoel over hebben ? echter het blijft natuurlijk jouw keuze en niet te vergeten natuurlijk die van Whoozz.
Saluut !
Alle credits naar de fotografen, scanners en cappers wanneer het geen eigen werk is.
|
|
|
|
|
forum pimp
Groep: Moderators
Laatst Ingelogd: Gisteren @ 21:53
Bezoeken: 3.662
|
|
alles komt goed   
----------------------------------------------------------------------------------------
Post ook eens wat eigen werk!!
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: Vandaag @ 10:16
Bezoeken: 190
|
|
Ja jammer alleen dat wij geen geduld hebben, we willen posten en vrouwen zien !!!!!!!!!!!!!

Heren, dames een diepe buiging en een daverend applaus wanneer ik wat van jullie werk tentoonstel.
|
|
|
|
|
Two Pair
Groep: Administrators
Laatst Ingelogd: 25-6-2008 16:34
Bezoeken: 815
|
|
|
|
Waarschijnlijk aan het einde van de week, staat het nieuwe forum op de site en zijn we van dit soort "probleempjes" af, hoewel je zult zien dat er dan weer andere vragen opdoemen maar ook daar lopen we niet voor weg.
We zijn ook al een heel eind op weg met de home en we hebben daar ook een media player aan toegevoegd welke random filmpjes speelt van de welbekende dames in net zo'n formaat als we momenteel op de whoozz.com home pagina hebben.
Sorry dat het even duurt, echter wij hadden 1 week geleden niet kunnen bedenken dat wij een Mokkels forum uit de grond zouden stampen, als we dat iets eerder hadden geweten dan had niemand er nu meer aan gedacht daar het dan zou draaien.
Groet
|
|
|
|
|
No Pair
Laatst Ingelogd: 24-4-2007 23:27
Bezoeken: 36
|
|
He oeds wordt het dan niet tijd om eens een beetje werk te gaan verrichten.
Ik zie nogal wat reakties van je op dat andere alternatief, hoewel dat vandaag meer plat lag dan aanwezig wag, zo ik heb weer genoeg gespamd, ik ga doen waar ik hier voor ben, posten en topics openen. |
|
Zoals ik al gezegt heb plaats ik liever thumbnails en aangezien die hier nog niet werken wacht ik nog wel even, op het "alternatief" werken thumbnails wel. Wat ik hier kan plaatsen zijn alleen grote plaatjes die dan maar deels te zien zijn.
|
|
|
|
|
forum pimp
Groep: Moderators
Laatst Ingelogd: Gisteren @ 21:53
Bezoeken: 3.662
|
|
bedankt voor de info profilerm-
----------------------------------------------------------------------------------------
Post ook eens wat eigen werk!!
|
|
|
|
|
Two Pair
Groep: Administrators
Laatst Ingelogd: 25-6-2008 16:34
Bezoeken: 815
|
|
Hoi Sonic,
Aan de thumbnails wordt gewerkt in India, vorige week werkte het heel even echter op de een of ander amnier klapte het eruit.
Het voordeel en nadeel van een eigen forum is dat eigenlijk alles mogelijk is door middel van programmeren, het nadeel is dat bepaalde functies er even nog niet zijn die wel in een standaard pakketje van Vbulliting zitten.
Echter je krijgt binnenkort ook extra features zoals chat etc, helaas het kan een paar dagen duren, wij pushen eerst zoveel mogelijk om de nieuwe Mokkel Home page live te krijgen.
|
|
|
| | |