|
|
|
Two Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:51
Bezoeken: 989
|
|
Eefke (20-9-2007)
Zo heeft de maker van de aquariumwissers ook miljoenen verdiend .. je moet er maar net op komen 
Ja precies zoalng er maar vraag naar is.
___________________/\/\ETALLIC/\_________IRON_/\/\AIDE/\/____PINK FLOYD________________
"Music is nothing but an elaborate solution of expressing emotions, the ones that we can't show in our daily life"
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:43
Bezoeken: 668
|
|
Zo heeft de maker van de aquariumwissers ook miljoenen verdiend .. je moet er maar net op komen
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 26-8-2008 8:49
Bezoeken: 521
|
|
Elvarien (17-9-2007)
Vaagje (7-9-2007)
sjaaktrekhaak (4-9-2007) Kunst is : wat jij er van maakt laat je gedachten op de vrije loop en wat eruit komt is kunstprecies, zo zie ik het ook.Een schilderij heeft voor iedereen een andere betekenis. Ja maar in hoe verre kan je daar in door schieten ? Sommige kunstwerken zijn niks meer dan een verzameling bij elkaar geraapte lijntjes op papier. Het abstracte werk is soms erg moeilijk te beoordelen simpel weg omdat je het gevoel hebt ... Hey mn nichtje van 3 kan dat ook. Achter abstracte kunst heb je soms idd het gevoel een kind van 3 kan het ook... tot dat je de filosofie erachter bekijkt... Neem nou het Rood Geel Blauw schilderije.. Ik vind het geniaal ondanks dat ik het zelf ook kan schilderen ( het zijn gewoon 2 by 2 meter vlakken 3 schilderije naast elkaar een rood een blauw een geel ). Maar je moet het maar bedenken!! Daar gaat het om wie verw8 nu dat zoiets voor miljoenen word gekocht en dat mensen nog een kaartje kopen om het te zien.
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 475
|
|
Vaagje (7-9-2007)
sjaaktrekhaak (4-9-2007) Kunst is : wat jij er van maakt laat je gedachten op de vrije loop en wat eruit komt is kunst
precies, zo zie ik het ook.Een schilderij heeft voor iedereen een andere betekenis.
Ja maar in hoe verre kan je daar in door schieten ? Sommige kunstwerken zijn niks meer dan een verzameling bij elkaar geraapte lijntjes op papier. Het abstracte werk is soms erg moeilijk te beoordelen simpel weg omdat je het gevoel hebt ... Hey mn nichtje van 3 kan dat ook.
-<[Ja die, Die ja.]>-
|
|
|
|
|
One Pair
Bezoeken: 100
|
|
sjaaktrekhaak (4-9-2007) Kunst is : wat jij er van maakt laat je gedachten op de vrije loop en wat eruit komt is kunstprecies, zo zie ik het ook. Een schilderij heeft voor iedereen een andere betekenis.
|
|
|
|
|
Two Pair
|
|
Kunst is erg mooi, maar het hangt er inderdaad vanaf hoe het gemaakt word.
___________________/\/\ETALLIC/\_________IRON_/\/\AIDE/\/____PINK FLOYD________________
"Music is nothing but an elaborate solution of expressing emotions, the ones that we can't show in our daily life"
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 475
|
|
sjaaktrekhaak (4-9-2007) Kunst is : wat jij er van maakt laat je gedachten op de vrije loop en wat eruit komt is kunst
ja maar niet iedere gedachte hoeft op papier en niet alle gedachten zijn mooi.
-<[Ja die, Die ja.]>-
|
|
|
|
|
Two Pair
|
|