|
|
|
Two Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 6-3-2008 20:43
Bezoeken: 921
|
|
Led Zeppelin, wie kent ze nu niet. Voor de minder bekenden in rock zul je ze kennen van de ballad stairway in heaven. Rockers kennen ze wel van the immigrant song en hun andere meesterwerken.
De band die opgericht is in 1968 en uit elkaar gevallen is in 1980 heeft een reunie aangekondigd! na de dood van de Drummer John Bonham( die levenloos in zijn kamer gevonden was, gestikt in zijn eigen kots) zijn ze gestopt met muziek maken.
Geloof het of niet ze gaan een concert geven op wembley stadion. Wat vinden jullie nou van deze doorbraak in Rock history ?[url=][/url][quote][/quote]
___________________/\/\ETALLIC/\_________IRON_/\/\AIDE/\/____PINK FLOYD________________
"Music is nothing but an elaborate solution of expressing emotions, the ones that we can't show in our daily life"
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 26-9-2007 15:01
Bezoeken: 180
|
|
| beetje oude koeien uit een ouwe sloot. moet dat nouw ?
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 27-9-2007 12:49
Bezoeken: 186
|
|
| woooow dat zal zeker prop vol zitten Cool hoor dat ze na al die tijd toch weer een stadium vol proberen te krijgen reken maar dat dat nog gaatl ukken ook !
|
|
|
|
|
Two Pair
|
|
Jockunlimited (4-9-2007) beetje oude koeien uit een ouwe sloot. moet dat nouw ?
Hey Jock, luister eens ik weet dat ditn iet jou muzieksmaak is... maar kraak het danasjeblieft niet af voor een ander..
Ik ben helemaal happy met dit gebeuren.. ik zeg toch ook niet tegen jou dat ik blij ben als J&H uit elkaar vallen....Toon eens wat respect.
___________________/\/\ETALLIC/\_________IRON_/\/\AIDE/\/____PINK FLOYD________________
"Music is nothing but an elaborate solution of expressing emotions, the ones that we can't show in our daily life"
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 15-2-2008 3:14
Bezoeken: 407
|
|
sjaaktrekhaak (4-9-2007)
Jockunlimited (4-9-2007) beetje oude koeien uit een ouwe sloot. moet dat nouw ?
Hey Jock, luister eens ik weet dat ditn iet jou muzieksmaak is... maar kraak het danasjeblieft niet af voor een ander..
Ik ben helemaal happy met dit gebeuren.. ik zeg toch ook niet tegen jou dat ik blij ben als J&H uit elkaar vallen....Toon eens wat respect.
meh niet op letten tis soms een echte troll.
-<[Ja die, Die ja.]>-
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 26-9-2007 15:01
Bezoeken: 180
|
|
Elvarien (4-9-2007)
sjaaktrekhaak (4-9-2007)
Jockunlimited (4-9-2007) beetje oude koeien uit een ouwe sloot. moet dat nouw ?Hey Jock, luister eens ik weet dat ditn iet jou muzieksmaak is... maar kraak het danasjeblieft niet af voor een ander.. Ik ben helemaal happy met dit gebeuren.. ik zeg toch ook niet tegen jou dat ik blij ben als J&H uit elkaar vallen....Toon eens wat respect. meh niet op letten tis soms een echte troll. man ik ben geen troll okee. Maar goed ik houd me wel in okee ? beter zo ?
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 29-3-2008 20:28
Bezoeken: 234
|
|
de vraag is dan alleen - hoe goed zijn ze nog na al die tijd?
_____________________ ............. _______________________
|
|
|
|
|
Two Pair
|
|
Shiva (5-9-2007) de vraag is dan alleen - hoe goed zijn ze nog na al die tijd?
Mja ik maar me daar weinig zorgen over.. aaan gezien sommige leden gewoon nog solo zijn gegegaan zoals jimmy page etc. dus ik denk wel dat het goed genoeg wordt.
|
|
|
| | |