|
|
|
Two Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:51
Bezoeken: 475
|
|
sjaaktrekhaak (3-9-2007)
The "burn" is a copyright of Michael Kelso Inc. Anyone who uses burn needs p Er Missi On to do so. The only legitimate person who has access to the burn is Carl Hendrix. So that means you can not use the burn without his permission. this means that you've been BURNED!!!!  Nee hoor Riene, mooie burn  ........ echt man af en toe ben je echt een sletje Maar goed desondanks krijg je toch nog wel wat manlove van me hoor.
-<[Ja die, Die ja.]>-
|
|
|
|
|
One Pair
Bezoeken: 254
|
|
sjaaktrekhaak (3-9-2007)
The "burn" is a copyright of Michael Kelso Inc. Anyone who uses burn needs p Er Missi On to do so. The only legitimate person who has access to the burn is Carl Hendrix. So that means you can not use the burn without his permission. this means that you've been BURNED!!!!  Nee hoor Riene, mooie burn  Dankje schat, ... e.. m ... o ? wat ?
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 989
|
|
The "burn" is a copyright of Michael Kelso Inc. Anyone who uses burn needs pErMissiOn to do so. The only legitimate person who has access to the burn is Carl Hendrix. So that means you can not use the burn without his permission.
this means that you've been BURNED!!!! 
Nee hoor Riene, mooie burn
___________________/\/\ETALLIC/\_________IRON_/\/\AIDE/\/____PINK FLOYD________________
"Music is nothing but an elaborate solution of expressing emotions, the ones that we can't show in our daily life"
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 475
|
|
musti (31-8-2007)
Eefke als ik je dan denet heb gekwest mag ik je dan een klein kusje geven die dan ook echt diep uit mijn hart komt  ? Burned. ...... tja.... Burned ! [Komt wel weer goed ;D]
-<[Ja die, Die ja.]>-
|
|
|
|
|
One Pair
Bezoeken: 254
|
|
Eefke (31-8-2007)
Ja eerst maak je me uit voor een slet en nu dit?? haha ik dacht het niet jongen  Burned *highfive*
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 13-11-2008 17:04
Bezoeken: 671
|
|
Ja eerst maak je me uit voor een slet en nu dit?? haha ik dacht het niet jongen
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 20-10-2008 20:51
Bezoeken: 335
|
|
Eefke als ik je dan denet heb gekwest mag ik je dan een klein kusje geven die dan ook echt diep uit mijn hart komt ?
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 13-11-2008 17:04
Bezoeken: 671
|
|
| Met een lief klein kusje die ook diep uit je hart komt