|
|
|
Two Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 6-9-2007 8:42
Bezoeken: 173
|
|
Zuid-Holland Sucksss
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 8-6-2008 21:46
Bezoeken: 267
|
|
| Ja ik zie hier ook wel best veel Rotterdammers
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 2 Dagen Geleden @ 10:08
Bezoeken: 601
|
|
Nou ik zie ook veel van noord brabant anders
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 15-2-2008 3:14
Bezoeken: 407
|
|
hey als alle coole mensen daar nouw wonen dan is alles goed toch ;D
-<[Ja die, Die ja.]>-
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 30-6-2008 21:38
Bezoeken: 204
|
|
Temko (26-8-2007)
te druk. zuid-holland heeft te veel mensen bij elkaar. met te veel gezijk als resultaat. natuurlijk is dit generalisatie, aangezien er genoeg dorpjes/stille plekken zijn. maar in het algemeen in de steden, is het gezijk met anderen. daarom woon ik in een dorp  terecht 
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 6-3-2008 20:43
Bezoeken: 921
|
|
Hmph ben de drukte onderhand wel gewend, het is wel erg makkelijk als je iets wilt hebben.. ff naar het centrum fietsen en je hebt het. Maar ik denk dat als ik later een huis koop het zeker niet in rdam is.
___________________/\/\ETALLIC/\_________IRON_/\/\AIDE/\/____PINK FLOYD________________
"Music is nothing but an elaborate solution of expressing emotions, the ones that we can't show in our daily life"
|
|
|
|
|
Three of a kind
Laatst Ingelogd: 4-7-2008 16:54
Bezoeken: 572
|
|
te druk.
zuid-holland heeft te veel mensen bij elkaar. met te veel gezijk als resultaat.
natuurlijk is dit generalisatie, aangezien er genoeg dorpjes/stille plekken zijn. maar in het algemeen in de steden, is het gezijk met anderen.
daarom woon ik in een dorp
Once upon a midnight dreary, while i pron surfed, weak and weary, over many a strange and spurious site of ' hot xxx galore'. While i clicked my fav'rite bookmark, suddenly there came a warning, and my heart was filled with mourning, mourning for my dear amour, " 'Tis not possible!", i muttered, " give me back my free hardcore!"..... quoth the server, 404.
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 30-6-2008 21:38
Bezoeken: 204
|
|
| Bijna bij alle profielen die ik langs ben gegaan, zie ik dat de mense uit Zuid Holland komen. Dus, Hoe denke jullie nou eigenlijk over jullie provincie?
|
|
|
|