|
|
|
Two Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: Gisteren @ 23:01
Bezoeken: 251
|
|
Elvarien (30-8-2007) hey aan de andere kant is rotterdam dan wel weer DE stap en uitgaans plek van nederland. beste DJ`s dans tenten e.d. zitten allemaal in R`dam centrum >;Dnou, dan toch echt maar Amsterdam hoor! Beste dj's draaien in Amsterdam, van house tot trance. Rotterdam staat meer bekend om de eclectic, electro, house, hardstyle, drum n bass en van alles en nog wat avondjes.
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 15-2-2008 3:14
Bezoeken: 407
|
|
sjaaktrekhaak (31-8-2007) Ik ben nooit in het uitgaanscircuit van Den Haag geweest dus ik kan er iet over oordelen. Noch in die rdam maar alsnog.
dude rotterdam is de grote winnaar beetje solidair aub ;D
-<[Ja die, Die ja.]>-
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 6-3-2008 20:43
Bezoeken: 921
|
|
Ik ben nooit in het uitgaanscircuit van Den Haag geweest dus ik kan er iet over oordelen. Noch in die rdam maar alsnog.
___________________/\/\ETALLIC/\_________IRON_/\/\AIDE/\/____PINK FLOYD________________
"Music is nothing but an elaborate solution of expressing emotions, the ones that we can't show in our daily life"
|
|
|
|
|
Two Pair
|
|
hey aan de andere kant is rotterdam dan wel weer DE stap en uitgaans plek van nederland. beste DJ`s dans tenten e.d. zitten allemaal in R`dam centrum >;D
-<[Ja die, Die ja.]>-
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: Gisteren @ 23:01
Bezoeken: 251
|
|
kijk, fijn dat iemand het met me eens is  vind oude gebouwen ook altijd mooi en al die nieuwbouw en hoge torens hier in rotterdam vind ik niks. De grachten van Amsterdam zijn zooo mooi! En Den Haag heef t weer alles mooi bij de hand.
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 5-10-2007 15:50
Bezoeken: 109
|
|
neejoh, Den Haag is de SHIT!  Ben het met Daantje eens, het ligt mooi centraal. Rotterdam vind ik maar kil in vergelijking met Den Haag.
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 30-6-2008 21:38
Bezoeken: 204
|
|
| den haag heeft een beroerd station, Rotterdam is veel flexer
|
|
|
|
|
Two Pair
|
|
Daantje (29-8-2007) woon in een klein dorpje, maar zou graag verhuizen naar Den Haag zodra het kan. Vind Zuid-Holland wel heel mooi eigenlijk. Je hebt er mooie natuur, maar ook weer gewoon grote steden. Den Haag ligt ook lekker tussen Rotterdam en Amsterdam in!
ROTTERDAM .. is natuurlijk de winnar waarom den haag als het veel beter kan, lees rotterdam.
-<[Ja die, Die ja.]>-
|
|
| |