|
|
|
No Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:43
Bezoeken: 84
|
|
HugoHugen (16-7-2007)
RobinZz (15-7-2007)
HugoHugen (15-7-2007)
Na lang analyseren kom ik (i.s.m. een forensisch instituut) tot de conclusie dat het hoogstwaarschijnlijk wél Inge is. Vooral de kleur van de ogen, vorm van de neus en de kaaklijn doen mij neigen naar die mening   Het is toch echt Céline Purcell  Ik en het forensisch instituut hadden haar ook als kanshebber bestempeld  Zonder forensisch instituut en zonder al te sterke bril op was te zien dat het Céline was 
Gewoonweg de smurfigste!
|
|
|
|
|
Three of a kind
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:51
Bezoeken: 640
|
|
Foto 3 is uit de originele post. iedereen ff weghalen?
Once upon a midnight dreary, while i pron surfed, weak and weary, over many a strange and spurious site of ' hot xxx galore'. While i clicked my fav'rite bookmark, suddenly there came a warning, and my heart was filled with mourning, mourning for my dear amour, " 'Tis not possible!", i muttered, " give me back my free hardcore!"..... quoth the server, 404.
|
|
|
|
|
Basic Bastard
Laatst Ingelogd: 20-11-2008 20:03
Bezoeken: 1.810
|
|
RobinZz (15-7-2007)
HugoHugen (15-7-2007)
Na lang analyseren kom ik (i.s.m. een forensisch instituut) tot de conclusie dat het hoogstwaarschijnlijk wél Inge is. Vooral de kleur van de ogen, vorm van de neus en de kaaklijn doen mij neigen naar die mening   Het is toch echt Céline Purcell  Ik en het forensisch instituut hadden haar ook als kanshebber bestempeld 
______________________________________________________________Smaken verschillen; wat de een niet mooi vindt kan voor de ander het summum zijn. Heb respect voor elkaar en elkaars opvattingen! Check ook deRegels 
|
|
|
|
|
No Pair
Bezoeken: 80
|
|
HugoHugen (15-7-2007)
Na lang analyseren kom ik (i.s.m. een forensisch instituut) tot de conclusie dat het hoogstwaarschijnlijk wél Inge is. Vooral de kleur van de ogen, vorm van de neus en de kaaklijn doen mij neigen naar die mening   Het is toch echt Céline Purcell 
|
|
|
|
|
Basic Bastard
|
|
|
|
|
|
Three of a kind
Bezoeken: 640
|
|
davyroy (10-7-2007)
He temko ik denk niet dat nummer 3 Inge is
denk 't wel, zo wel de naam van de image, als de manier zo ze er uit ziet is het volgens mij wel. maar ik kan 't fout hebben, als iemand dat zeker weet dan hoor ik wel.
Once upon a midnight dreary, while i pron surfed, weak and weary, over many a strange and spurious site of ' hot xxx galore'. While i clicked my fav'rite bookmark, suddenly there came a warning, and my heart was filled with mourning, mourning for my dear amour, " 'Tis not possible!", i muttered, " give me back my free hardcore!"..... quoth the server, 404.
|
|
|
|
|
Basic Bastard
|
|
Mooi!
______________________________________________________________Smaken verschillen; wat de een niet mooi vindt kan voor de ander het summum zijn. Heb respect voor elkaar en elkaars opvattingen! Check ook deRegels 
|
|
|
| | |