|
|
|
Two Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:51
Bezoeken: 475
|
|
Shiva (9-9-2007)
Daantje (7-9-2007) Ik heb dat ook een tijdje gehad, dat ik niet zonder pc of internet kon. Dat leer je pas af als je weer op vakantie bent...dan moet je wel tot rust komen.
tenzij je net als ik een laptop of...drie meeneemt ;D
een vakantie zonder computer nah is saai. Okee je moet van je omgeving genieten maar zonder enig vorm van technologie voel ik me naakt.
-<[Ja die, Die ja.]>-
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 302
|
|
Daantje (7-9-2007) Ik heb dat ook een tijdje gehad, dat ik niet zonder pc of internet kon. Dat leer je pas af als je weer op vakantie bent...dan moet je wel tot rust komen.
tenzij je net als ik een laptop of...drie meeneemt ;D
_____________________ ............. _______________________
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 319
|
|
Ik heb dat ook een tijdje gehad, dat ik niet zonder pc of internet kon. Dat leer je pas af als je weer op vakantie bent...dan moet je wel tot rust komen.
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 177
|
|
Vaagje (7-9-2007)
Zo te zien gaat dit topic straks alleen nog maar over dat stomme spelletje  ik heb meer een pimms koekjes verslaving. Als ik een rol heb gekocht, ben ik echt geneigd t hele pak op te eten. Ze zijn ook zooooo lekker... hmm die pimms koekjes zijn idd lekker ja! ik heb meer een internet verslaving. als ik een dag mn mail niet kan checken, wordt ik geeeek! eigenlijk helemaal niet goed !
|
|
|
|
|
One Pair
Bezoeken: 100
|
|
Zo te zien gaat dit topic straks alleen nog maar over dat stomme spelletje  ik heb meer een pimms koekjes verslaving. Als ik een rol heb gekocht, ben ik echt geneigd t hele pak op te eten. Ze zijn ook zooooo lekker...
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 475
|
|
tis gebaseert op de tower defence game type in de oude warcraft 3 maps. Je krijgt een gigantische hoeveelheid aan beestjes op je af stromen en met de defence torens moet je alles afmaken voor het aan de overkant komt ongeveer het zelfde als wat er hier in het klein gebeurt. Ik zal effe checken maar als het goed is zijn er kleine andere tower defence games op het net, deze is het leukst tot nu toe vind ik.
-<[Ja die, Die ja.]>-
|
|
|
|
|
One Pair
Bezoeken: 363
|
|
Mwahaha... ik won xD Damn, ik hou van dolhoof bouwen :]
--------------------------------------------------------------------------- It's quantity above quality... yeah, right... ---------------------------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:43
Bezoeken: 334
|
|
| | |