|
|
|
One Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 23-4-2008 10:10
Bezoeken: 573
|
|
| Nou dat betekent toch niet gelijk dat ik een slet ben ofzo tsss ga weg hoor
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 24-11-2007 10:20
Bezoeken: 32
|
|
musti (31-8-2007)
Eerst maak je fotos in een minirok terwijl je er heel uitdagend bijstaat en nu loop je te zeiken dat jongens (en misschien ook meisjes) jou uitdagend vinden dus kom op blijf realistisch.  daar heb je een punt! 
|
|
|
|
|
One Pair
|
|
Ik ben trots op wat ik heb!! en dat moet je ook zijn vind ik dus wat andere mensen zeggen maakt me helemaal niksssssss uit they can kiss my ass
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 11-3-2008 21:30
Bezoeken: 266
|
|
Eefke (28-8-2007)
Wat een oppervlakkig persoon ben jij toch Musti. Dat jij zo denkt over mij echt jammer. Ik Oppervlakkig??laat me niet lachen joh. Eerst maak je fotos in een minirok terwijl je er heel uitdagend bijstaat en nu loop je te zeiken dat jongens (en misschien ook meisjes) jou uitdagend vinden dus kom op blijf realistisch.
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 13-3-2008 22:47
Bezoeken: 250
|
|
| ze zijn niet allemaal hetzelfde en het heeft ook met ontzettend veel dingen te maken. Vreemdgaan is nooit, in welk geval ook, goed. Het kán wel goede dingen met zich meebrengen, maar er is altijd wel een partij die gekwetst wordt. Het is heel anders kijken als je iets zelf hebt meegemaakt en in welke rol je toen meespeelde. Of je bedriegt bent, iemand bedriegt of weet dat je met iemand bezig bent die aan het bedriegen is. Hoe dan ook, uiteindelijk krijg je er alleen jezelf maar mee.
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
|
|
|
|
|
One Pair
|
|
| Wat een oppervlakkig persoon ben jij toch Musti. Dat jij zo denkt over mij echt jammer.
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 15-2-2008 3:14
Bezoeken: 407
|
|
musti (28-8-2007)
Maar Eefke je hebt best wel uitdagende fotos ik denk dat het voornamelijk door jou fotos komt .
Jeuiterlijk is de weerspiegeling van je innerlijk. 
filosofisch en waar ja ... dat kan er ook wat mee te maken hebben.
-<[Ja die, Die ja.]>-
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 11-3-2008 21:30
Bezoeken: 266
|
|
| Maar Eefke je hebt best wel uitdagende fotos ik denk dat het voornamelijk door jou fotos komt . Je uiterlijk is de weerspiegeling van je innerlijk.
|
|
| |