|
|
|
Two Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:51
Bezoeken: 475
|
|
[quote][b]Shiva (26-8-2007)[/b][hr]HA! Ik ben het mee eens Eefke. Ik ben niet voor niets een lesbienne... Mannen zijn echt niet te vertrouwen.
[img]http://imagecache2.allposters.com/images/pic/EPH/8125~The-Simple-Truth-Posters.jpg[/img]
Dit legt meestal genoeg uit...[/quote]
kijk leg die 2 hartjes over mekaar heen en je hebt een geweldig standje ^^
-<[Ja die, Die ja.]>-
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:43
Bezoeken: 668
|
|
| [quote][b]Temko (26-8-2007)[/b][hr]net zo veel mannen als vrouwen gaan vreemd. alleen vrouwen zijn er beter in dan mannen met verbergen.[/quote] Nou lekker cliche is dat
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 9-10-2008 16:32
Bezoeken: 283
|
|
| [quote][b]flowerpower (27-8-2007)[/b][hr]Mja ik heb het (gelukkig ) nooit meegemaakt dat iemand die bij mij was vreemdging, zelf heb ik het ook nooit gedaan ik vind dat gewoon triest. Dus ik kan er moeilijk over oordelen[/quote] Toch doe je het, je vind het triest 
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 423
|
|
| Mja ik heb het (gelukkig ) nooit meegemaakt dat iemand die bij mij was vreemdging, zelf heb ik het ook nooit gedaan ik vind dat gewoon triest. Dus ik kan er moeilijk over oordelen
__________________________________________ Happie Hippie hippie happy happy de peppie
|
|
|
|
|
Three of a kind
Bezoeken: 640
|
|
net zo veel mannen als vrouwen gaan vreemd. alleen vrouwen zijn er beter in dan mannen met verbergen.
Once upon a midnight dreary, while i pron surfed, weak and weary, over many a strange and spurious site of ' hot xxx galore'. While i clicked my fav'rite bookmark, suddenly there came a warning, and my heart was filled with mourning, mourning for my dear amour, " 'Tis not possible!", i muttered, " give me back my free hardcore!"..... quoth the server, 404.
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 302
|
|
HA! Ik ben het mee eens Eefke. Ik ben niet voor niets een lesbienne... Mannen zijn echt niet te vertrouwen.
[img]http://imagecache2.allposters.com/images/pic/EPH/8125~The-Simple-Truth-Posters.jpg[/img]
Dit legt meestal genoeg uit...
_____________________ ............. _______________________
[IMG]http://img16.imagevenue.com/loc957/th_82041_sig_yuri_122_957lo.JPG[/IMG]
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 989
|
|
[quote][b]BahirHasanAbdulHakim (24-8-2007)[/b][hr]Hey mense mijn naam is bahir.[/quote]
dat moet jij weten
___________________/\/\ETALLIC/\_________IRON_/\/\AIDE/\/____PINK FLOYD________________
"[b]Music is nothing but an elaborate solution of expressing emotions, the ones that we can't show in our daily life[/b]"
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 9-10-2008 16:32
Bezoeken: 283
|
|
| en btw als je in een disco staat ofzo, kan je het niemand ontzeggen om vriendschappelijk met iemand aan te pappen, of het nou jongens of meisjes zijn. Maar hetgeen daarna wordt vaak al als vreemdgaan gezien, terwijl het dat niet is. Dus daar moet je dan een relatie ook niet op stuk laten lopen.
|
|
| |