|
|
|
One Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:43
Bezoeken: 668
|
|
| Leef gewoon je dag alsof het je laatste dag is.
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:51
Bezoeken: 989
|
|
Mij maakt het gewoon niet uit.. Ik hou me er niet mee bezig.. zo kan ikook niet in paniek raken
___________________/\/\ETALLIC/\_________IRON_/\/\AIDE/\/____PINK FLOYD________________
"Music is nothing but an elaborate solution of expressing emotions, the ones that we can't show in our daily life"
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 334
|
|
| Ik ben bang dat we over 20 jaar in paniek raken en het dan al te laat is.
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 302
|
|
net als met aids, en andere non-massale-blood-spuitende-dingen zullen mensen pas reageren waneer het te laat is. met aids zien we de impackt niet op onze levens, dus we denken er niet aan. met mileu zien we dat ook niet direct, want zoveel mensen letten er niet op of er ieder jaar vlinders zijn in de bosjes... wat wel een enorm groot probleem is.
maar ja, waneer we onderlopen door overstroomingen en stormen op "the day after tommorow" formaat. dan Zullen we wel naar de maan verhuizen.
_____________________ ............. _______________________
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 9-10-2008 16:32
Bezoeken: 283
|
|
| ach ze zullen er toch nog niet serieus mee doorgaan, pas als de brandstoffen echt opraken (en het dus te laat is) zal men wat gaan doen, tot dan toe is het de macht aan de portomonnnee.
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 334
|
|
| Er is een probleem en die moet niet ontkent worden vind ik. In plaats van dat hij tegen ons zeikt, kan de regering ook wat doen tegen dit. Groene energie bijvoorbeeld, als iedereen groene energie heeft word het ook goedkoper en beter voor ons, omdat het dan in grote massas word geproduceert. .
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 989
|
|
Ehh global warming aaaaaaaah nee ik wil dat woord niet meer horen. Die vent is net een 2de hitler joh. global warming dit global warming dat...
___________________/\/\ETALLIC/\_________IRON_/\/\AIDE/\/____PINK FLOYD________________
"Music is nothing but an elaborate solution of expressing emotions, the ones that we can't show in our daily life"
|
|
|
|
|
One Pair
Bezoeken: 254
|
|
| Het is wel goed dat er iemand eindelijk Opstaat voor de problemen die we nu tegen komen met GLOBAL WARMING. Want als er niks verandert dan ja hebben we binnen 50 jaar grote problemen. De problemen waar hij het over heefd zijn real. Het klinkt mischien als een maloot die het einde der tijden verkondigt maar de gevolgen zie je nu al kijk maar naar al die orkanen enzo die nu overal rond gaan en de temperatuurs wisselingen. Dat kan je toch niet negeren ? Okee het verhaal is een beetje aangedikt maar anders dringt het niet door tot die amerikanen.
|
|
|
| | |