|
|
|
One Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:51
Bezoeken: 254
|
|
Eikons (18-8-2007) Als mijn theorie klopt, is het ook mogelijk om de vernietigingsfase over te slaan en het Photon te klonen.
Ik wil een kloon van mezelf hebben :p
Mmmmm ja doen Eikons! Nog meer om van te houden. ^^
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 475
|
|
Eikons (18-8-2007) Als mijn theorie klopt, is het ook mogelijk om de vernietigingsfase over te slaan en het Photon te klonen.
1 eikons is al te veel voor deze wereld.
-<[Ja die, Die ja.]>-
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 302
|
|
Ik wil een kloon van mezelf hebben :pwil de wereld dat?  maar ja, teleportatie si niet lichtnsnelheid. het is namelijk geen beweging. 
_____________________ ............. _______________________
|
|
|
|
|
No Pair
Laatst Ingelogd: 1-10-2008 12:45
Bezoeken: 126
|
|
Als mijn theorie klopt, is het ook mogelijk om de vernietigingsfase over te slaan en het Photon te klonen.
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 475
|
|
Eikons (18-8-2007) Is het niet simpelweg het opslaan van alle informatie van dat photon en dan gelijktijdig het vernietigen en recreeren van dat photon op een andere locatie?
Dat is practisch teleportatie, maar niet werkelijk een beweging die sneller gaat dan het licht.
meh man .. tis snel genoeg haha
-<[Ja die, Die ja.]>-
|
|
|
|
|
No Pair
Laatst Ingelogd: 1-10-2008 12:45
Bezoeken: 126
|
|
Is het niet simpelweg het opslaan van alle informatie van dat photon en dan gelijktijdig het vernietigen en recreeren van dat photon op een andere locatie?
Dat is practisch teleportatie, maar niet werkelijk een beweging die sneller gaat dan het licht.
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 302
|
|
het probleem is dat ze photon deeltjes niet te volgens zijn, je ziet iets verdwijnen en dan ergen verschijnen. of er beweging is geweest of gewoon een "shockwave" effect kan niet worden achterhaald.
als het echt is zou het een echte doorbraak zijn, maar ik denk zelf dat het bogus is.
_____________________ ............. _______________________
|
|
|
|
|
One Pair
Bezoeken: 248
|
|
Elvarien (17-8-2007) Geluids barriere [check]
licht snelheid [check]
huh wat ?
Ja inderdaad een stel duitsers claimt dat ze sneller dan het licht kunnen gaan of erm een paar particles hebben die dat kunnen. "Microwave photons" blijkbaar. Zit einstein er toch naast ?
Quantum tunneling kan blijkbaar langs het "infinite energy" probleem. In principe Teleportatie. En jah das idd sneller dan het licht.ja hwey lees eens wat dieper man. NEW scientist zegt al dat ze hun feitjes niet goed na gegeken hebben. Een andere interpetatie en alles klopt niet meer. Nee ik houd deze op "Busted."
|
|
| |