|
|
|
Two Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 27-9-2007 16:42
Bezoeken: 355
|
|
Steamenterashi: Ken jij sjaaktrekhaak??! Wie kent sjaaktrekhaak hier allemaal persoonlijk? De man is geloof ik zeer geliefd ? en bekend!
__________________________________________ Happie Hippie hippie happy happy de peppie
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 30-6-2008 21:38
Bezoeken: 204
|
|
| met plezier, maar dan heb ik eerst wat nood voor uitleg, en het is een bestand van bijna 50 mb, dus k wee sowieso nie of t wel kan
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 4-7-2008 20:03
Bezoeken: 575
|
|
J kom op zet je filmpje en laat zien wat je in huis hebt
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 8-6-2008 21:46
Bezoeken: 267
|
|
Nou ik zit er wel op te wachten hoor
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 30-6-2008 21:38
Bezoeken: 204
|
|
| Ik heb wel vaker eigen muziek gemaakt. 'k speel drums en 't gaat me vrij gemakkelijk af. 'k doe ook regelmatig wat aan optredens enzo. Heb laatst met sjaaktrekhaak, wat gespeeld bij een optreedavondje bij de skvr, kon hij ook eens het podium proeven. En nu zit ik bij hem in een zich vormend bandje dat een drummer nodig had. Ik heb er een filmpje van op de computer, maar eer dat hier staat, duurt nog wel even, ...eerst alles hier even uitvogelen , of zet jij het er hier op, ..sjakie .
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 8-6-2008 21:46
Bezoeken: 267
|
|
| soo sjaaktrekhaak je hebt wel snelle vingers man alleen jammer dat de beeld niet samengaat met de geluid
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 15-2-2008 3:14
Bezoeken: 407
|
|
Eikons (18-8-2007)
Elvarien (17-8-2007)
Ik werk zelf met propellorhead reason Zaaaalig programma. Zijn er meer mensen hier die echt wat met hun instrument of computer doen ? mischien wat dj`s ? Lijkt me leuk om wat te horen van de andere artsy fartsy mensen hier haha
Fruityloops FTW :p
heh fruityloops is idd erg lekker maar toch voor het echte betere werk wil je toch uiteindelijk reason voor gebruiken .. tis de top van de top gecombineerd met Qbase ... pure win.
-<[Ja die, Die ja.]>-
|
|
|
|
|
No Pair
Laatst Ingelogd: 10-10-2007 23:00
Bezoeken: 52
|
|
Elvarien (17-8-2007)
Ik werk zelf met propellorhead reason Zaaaalig programma. Zijn er meer mensen hier die echt wat met hun instrument of computer doen ? mischien wat dj`s ? Lijkt me leuk om wat te horen van de andere artsy fartsy mensen hier haha
Fruityloops FTW :p
|
|
| |