|
|
|
One Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 26-9-2007 15:01
Bezoeken: 180
|
|
Elvarien (17-8-2007)
Jockunlimited (17-8-2007) Plan je uitgaans leven dan ook. Wie gaat er dan ook Karten met een "busted hand"
Maar ergens snap ik het ook wel. Karten lijkt me erg leuk om eens uit te proberen.Dude ! nog nooit in een Kart wagentje gezeten ? Je weet niet wat je mee maakt man. Adrenaline omdat je zo dicht op de grond zit en snel .. heh erg lekker. Plan jij maar eens een kart weekendje in ofzo. ik zou wel willen, tis alleen duur dat karten. Een eigen karretje kijk dat lijkt me wat. Door de stad cruizen met een mini pimp mobile.
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 15-2-2008 3:14
Bezoeken: 407
|
|
Jockunlimited (17-8-2007) Plan je uitgaans leven dan ook. Wie gaat er dan ook Karten met een "busted hand"
Maar ergens snap ik het ook wel. Karten lijkt me erg leuk om eens uit te proberen.
Dude ! nog nooit in een Kart wagentje gezeten ? Je weet niet wat je mee maakt man. Adrenaline omdat je zo dicht op de grond zit en snel .. heh erg lekker. Plan jij maar eens een kart weekendje in ofzo.
-<[Ja die, Die ja.]>-
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 26-9-2007 15:01
Bezoeken: 180
|
|
| Plan je uitgaans leven dan ook. Wie gaat er dan ook Karten met een "busted hand" Maar ergens snap ik het ook wel. Karten lijkt me erg leuk om eens uit te proberen.
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 15-2-2008 3:14
Bezoeken: 407
|
|
heh ben ook een keer gaan karten. Was een van de meest pijnlijke/leuke dagen die ik in die periode mee maakte.
Mijn linker hand palm was namenlijk vlak voor het karten volledig opengescheurt [geen vel meer over door een crash tijdens het inline scaten] Maar om grip te behouden op het stuur moest ik goed vast grijpen. Dat deed nogal pijn. Het rond racen was wel erg stijlvol dus een grote win ;D
-<[Ja die, Die ja.]>-
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 29-3-2008 20:28
Bezoeken: 234
|
|
| ik ging karten, maa die mensen vonden mijn haar ten te lang, en bang dat het in de wielen zou komen! duus ik moest het in mijn shirt stoppen of niet karten! gelijk een heel stuk er afgehaald de voglende dag en nog een ker gegaan! (is er weer allemaal aangegeroeid)
_____________________ ............. _______________________
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 6-7-2008 23:01
Bezoeken: 251
|
|
heb eigenlijk nog nooit gekart...toch maar eens gaan doen. Al krijg ik zo mn twijfels als ik jou verhaal lees, zie mij ook nog wel zoiets meemaken...
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 6-3-2008 20:43
Bezoeken: 921
|
|
Karten is awesome, vooral de topklasse. Daar zijn alle formule 1 coureurs begonnen. Als jedaarbij uit de bocht vliegt en je helm komt er af dan is het echt over.
Ondanks dat lijkt het me wel weer eens lachen om te gaan karten echt al 5 jaar niet gedaan ofzo.
___________________/\/\ETALLIC/\_________IRON_/\/\AIDE/\/____PINK FLOYD________________
"Music is nothing but an elaborate solution of expressing emotions, the ones that we can't show in our daily life"
|
|
|
|
|
No Pair
Laatst Ingelogd: 15-4-2008 11:10
Bezoeken: 25
|
|
| Ja dat is wel erg pijnlijk nou dan weet je dat je in het vervolg wat voorzichtiger moet zijn!!
|
|
| | |