|
|
|
No Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 2 Dagen Geleden @ 12:34
Bezoeken: 44
|
|
Soms zie ik hele leuke filmpjes bij youtube, die ik dan graag ook op me telefoon wil hebben. Weet of dat kan??? En zo ja hoe doe je dat??
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 6-9-2007 8:42
Bezoeken: 173
|
|
Ja ik weet wel dat het kan.. Maar helaas kan ik je er niet bij helpen want ik weet niet hoe het moet.. Hoop dat anderen je hier wel bij kunnen helpen.
|
|
|
|
|
No Pair
Laatst Ingelogd: 2 Dagen Geleden @ 12:34
Bezoeken: 44
|
|
| Kan niemand me helpenn???
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 15-2-2008 3:14
Bezoeken: 407
|
|
okee een paar vragen
1 - wat kan je telefoon aan als in. Welk formaat [extentie] kan je telefoon draaien
2 - Welk bestands grote kan je telefoon maximaal aan
je hebt namenlijk wat progrjes op het web rondzweven die een youtube filmpje kunnen rippen .. het ligt verder aan je telefoon naar welk formaat en qualiteit je wil rippen voor het op je telefoontje gaat.
-<[Ja die, Die ja.]>-
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 6-3-2008 20:43
Bezoeken: 921
|
|
Elvarien (9-8-2007) okee een paar vragen
1 - wat kan je telefoon aan als in. Welk formaat [extentie] kan je telefoon draaien
2 - Welk bestands grote kan je telefoon maximaal aan
je hebt namenlijk wat progrjes op het web rondzweven die een youtube filmpje kunnen rippen .. het ligt verder aan je telefoon naar welk formaat en qualiteit je wil rippen voor het op je telefoontje gaat.
meestal is dat 3gp*althans voor nokia telefoons..* dus dan heb je een omzet prgramma nodig om het van flv naar 3gp te converteren.
___________________/\/\ETALLIC/\_________IRON_/\/\AIDE/\/____PINK FLOYD________________
"Music is nothing but an elaborate solution of expressing emotions, the ones that we can't show in our daily life"
|
|
|
|
|
Two Pair
|
|
precies sjaak jij snapt em ... maar goed google is je vriend op dit gebied.
-<[Ja die, Die ja.]>-
|
|
|
|
|
No Pair
Laatst Ingelogd: 10-10-2007 23:00
Bezoeken: 52
|
|
Robbiee (9-8-2007) Soms zie ik hele leuke filmpjes bij youtube, die ik dan graag ook op me telefoon wil hebben.
Weet of dat kan??? En zo ja hoe doe je dat??
Youtube/Gvideo had plannen om een mobiele versie te maken; volgens mij bestaat die zelfs al.
Moet je alleen wel een smartphone hebben met internet.
|
|
|
|
|
Two Pair
|
|
Eikons (18-8-2007)
Robbiee (9-8-2007) Soms zie ik hele leuke filmpjes bij youtube, die ik dan graag ook op me telefoon wil hebben.
Weet of dat kan??? En zo ja hoe doe je dat??
Youtube/Gvideo had plannen om een mobiele versie te maken; volgens mij bestaat die zelfs al.
Moet je alleen wel een smartphone hebben met internet.
Hmmmm dat zou een rede kunnnen zijn om over te schakelen naar een wat betere telefoon ... maar bleh .. ik heb mn laptop die opent de shit wel haha.
-<[Ja die, Die ja.]>-
|
|
| |