Aby Grupstra
Welkom bij Whoozz.com  -  
Whoozz Forum
 Forum Home          Members     Kalender     Wie is er Online     Forum Rules

Welkom Gast ( Login | Registreer )

12»»

Aby Grupstra Uitklappen / Inklappen
Schrijver
Bericht
Geplaatst 9-8-2007 11:54

forum pimp

forum pimp

Groep: Moderators
Laatst Ingelogd: Gisteren @ 23:49
Temko (8-8-2007)
sjaaktrekhaak (8-8-2007)
Looks cute... .. zo dun is ze toch niet ?

Looks like there aren't that much pics of her.

precies, dun is ze echt niet. maar er zijn wel foto's te vinden, alleen moet je dan echt wat dieper zoeken.

**** dus hoort ze bij onbekende babes****

----------------------------------------------------------------------------------------

Credits go to the rightfull owners/sites of the pics!!

lees eerst de regels voordat je begint met posten!!

Bericht #27580
Geplaatst 8-8-2007 15:41

Two Pair

Two Pair

Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:51
Daantje (8-8-2007)
MasterDaan (8-8-2007)
[quote]hm misschien is 5 kilo een beetje overdreven. Maar geef toe, een wat dikker meisje komt minde rmooi op de foto dan dat alles lekker strak is.

Echt heel dun ben ik ook op tegen, maar loshangende vetkwabbetjes...neee danku!

daar zit het probleem dus, het is er bij de maatschappij ingepompt dat dun mooi is, terwijl wat dikker, met mooie vrouwelijke vormingen, juist veel mooier is/kan zijn.

Het blijft een kwestie van smaak, maar het blijft een feit dat een hele hoop modellen gewoon (te) mager zijn.

Nu zal ik ophouden met t bashen van dit topic

aan, de ene kant kan ik begrijpen wat je bedoeld, als zelf vrouw zijnde kan ik me inleven in het fijt dat mensen te slank mooi vinden. en dan het lieft met een Cup E en een strakke kont.

natuurlijk, is dit het beeld dat onze hormonen scheppen bij mannen als "vruchtbaar" en onze maatschapij probeert hier zijn voordeel mee te doen. dit is aan de ene kant heel jammer, maar aan de andere kant geeft het een goed beeld van wat mensen (lees : mannen) mooi vinden.

zelf kijk ik ook vaak naar meiden waarvan ik denk "moet jij niet eens wat meer eten". maar dan liefer iets te dun dan iets te dik. want ik vind zelf vetzwabbers of "love-handels" HELEMAAL niets.

---- Mooi model btw Temko, heb je er nog meer verstopt?

_____________________ ............. _______________________
Bericht #27507
Geplaatst 8-8-2007 15:03

Two Pair

Two Pair

MasterDaan (8-8-2007)
[quote]hm misschien is 5 kilo een beetje overdreven. Maar geef toe, een wat dikker meisje komt minde rmooi op de foto dan dat alles lekker strak is.

daar zit het probleem dus, het is er bij de maatschappij ingepompt dat dun mooi is, terwijl wat dikker, met mooie vrouwelijke vormingen, juist veel mooier is/kan zijn.

Het blijft een kwestie van smaak, maar het blijft een feit dat een hele hoop modellen gewoon (te) mager zijn.

Nu zal ik ophouden met t bashen van dit topic

| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |

Bericht #27496
Geplaatst 8-8-2007 13:53

Three of a kind

Three of a kind

MasterDaan (8-8-2007)
Daantje (8-8-2007)
[quote]sjaaktrekhaak (8-8-2007)

hm misschien is 5 kilo een beetje overdreven. Maar geef toe, een wat dikker meisje komt minde rmooi op de foto dan dat alles lekker strak is.

*nods* helemaal mee eens, Des te strakker om de.... nou, iedereen kent 'm wel.
ik heb liever een beetje te dun dan een beetje te dik.

Once upon a midnight dreary, while i pron surfed, weak and weary, over many a strange and spurious site of ' hot xxx galore'. While i clicked my fav'rite bookmark, suddenly there came a warning, and my heart was filled with mourning, mourning for my dear amour, " 'Tis not possible!", i muttered, " give me back my free hardcore!"..... quoth the server, 404.

Bericht #27488
Geplaatst 8-8-2007 11:44

Two Pair

Two Pair

Daantje (8-8-2007)
sjaaktrekhaak (8-8-2007)

nahhh heb weinig modellen gezien die niet onder dun vallen... 5 kilo dr af bij dit meisje en ze valt waarschijnlijk onder de anorexia begrippen...

hm misschien is 5 kilo een beetje overdreven. Maar geef toe, een wat dikker meisje komt minde rmooi op de foto dan dat alles lekker strak is.

Bericht #27471
Geplaatst 8-8-2007 11:03

Two Pair

Two Pair

sjaaktrekhaak (8-8-2007)
Daantje (8-8-2007)
sjaaktrekhaak (8-8-2007)

nahhh heb weinig modellen gezien dieniet onder dun vallen... 5 kilo dr af bij dit meisje en ze valt waarschijnlijk onder de anorexiabegrippen...

mhua oke maar ach.. tegenwoordig is dat helemaal in in modellen wereld. Angelina Jolie heeft het ook.

ja en zolang mensen het mooi blijven vinden, veranderd er niets. Het is altijd het ene of het andere uiterste, dik of dun. Ertussenin is niet boeiend, zo komt het iig op mij over.

| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |

Bericht #27424
Geplaatst 8-8-2007 10:48

Two Pair

Two Pair

Daantje (8-8-2007)
sjaaktrekhaak (8-8-2007)

nahhh heb weinig modellen gezien dieniet onder dun vallen... 5 kilo dr af bij dit meisje en ze valt waarschijnlijk onder de anorexiabegrippen...

mhua oke maar ach.. tegenwoordig is dat helemaal in in modellen wereld. Angelina Jolie heeft het ook.

___________________/\/\ETALLIC/\_________IRON_/\/\AIDE/\/____PINK FLOYD________________
"Music is nothing but an elaborate solution of expressing emotions, the ones that we can't show in our daily life"
Bericht #27405