|
|
|
Two Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:51
Bezoeken: 475
|
|
hmm dus je betaald er niks voor ? als je 3d models kan in en exporteren kan dat lollig zijn ja ....... hmmm
lets try that out.
-<[Ja die, Die ja.]>-
|
|
| Je wordt bedankt door |
|
|
|
|
One Pair
Bezoeken: 363
|
|
Ze hebben er ook aan gedacht ^^ je kan ten eerste, credits kopen. Maar je kan ze ook verdienen. Via een zogenaamde Spin Game waar je maakt kans op tot 500 credits, en dagelijks kijken naar nieuwste producten waar je altijd verdient 50 cr. per keer.
En bovendien, voor elke vriend die heeft zich aangemeld door jouw uitnodiging, krijg je in totaal 1500 credits.... dus je blijft niet arm
--------------------------------------------------------------------------- It's quantity above quality... yeah, right... ---------------------------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 989
|
|
Ja ik ken het, een vriendin van me speelt het. Maar ik vraag me dan af.. je krijgt aan het begin die credits. maar hoe krijg je er credits bij als ze op zijn??
___________________/\/\ETALLIC/\_________IRON_/\/\AIDE/\/____PINK FLOYD________________
"Music is nothing but an elaborate solution of expressing emotions, the ones that we can't show in our daily life"
|
|
|
|
|
One Pair
Bezoeken: 363
|
|
Jullie hebben vast en zeker al een paar van advertenties van IMVU 3D Chat gezien op web. IMVU is een nieuwe (niet eens 2 jaar oud geloof ik) soort chat, een 3D chat. Prachtig idee, en alles is prima op zich. Ik ben bij IMVU ook, sinds meer dan een jaar al. Mijn nicknaam daar is KotkaMroku. Het is een leuke chat, en biedt ongelofelijk veel mogelijkheden. Allereerst, je krijgt een avatar. Dat is dus een 3D poppetje als het ware, dat hoort jou te voorstellen. Natuurlijk, in het begin heb je van die beginner spulletjes maar je krijgt ook nog iets erbij. 1000 credits. Daarmee kan je gaan winkelen. In de catalogus van IMVU vindt je van alles! Van een nieuwe jurk/broeken tot kleur ogen of haarstijlen. Hier zijn een paar voorbeelden van outfits: 
Zo ziet de vrouwelijke avatar. Ik heb alles gevonden in de catalogus daar… Je hebt ook “rooms”, kamers, scene dus… Hier is een voorbeeld van mijne, een schip.
Als je wil ook genieten van de 3D chat, hier is een uitnodiging: http://imvu.com/catalog/web_invitation.php?userId=1427264&from=power-email Als jullie vragen hebben, of willen iets weten, etc… vraag maar hier! Ik antwoord ze zo snel mogelijk!
--------------------------------------------------------------------------- It's quantity above quality... yeah, right... ---------------------------------------------------------------------------
|
|
|
|