Je ergste dag op school
Welkom bij Whoozz.com  -  
Whoozz Forum
 Forum Home          Members     Kalender     Wie is er Online     Forum Rules

Welkom Gast ( Login | Registreer )

12»»

Je ergste dag op school Uitklappen / Inklappen
Schrijver
Bericht
Geplaatst 20-9-2007 13:44
One Pair

One Pair

Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 23-4-2008 10:10
Zanhe (13-9-2007)
Mijn ergste dag op school was toch wel, toen mijn leraar erachter kwam dat ik degene was die een dildo op zijn bureau had gelegd op het moment dat zijn vrouw naar school kwam.... ja dat heeft me een half jaar 4 kant rooster gekost :S..

Verder is natuurlijk elke eerste dag na een vankantie vrij irritant of elke zondag die je naar school moet lijkt me ook erg ...

Hahaha maar dat doe je toch ook niet!!!
Bericht #33816
Geplaatst 15-9-2007 17:09
One Pair

One Pair

Laatst Ingelogd: Vandaag @ 8:07
Zanhe (13-9-2007)
Mijn ergste dag op school was toch wel, toen mijn leraar erachter kwam dat ik degene was die een dildo op zijn bureau had gelegd op het moment dat zijn vrouw naar school kwam.... ja dat heeft me een half jaar 4 kant rooster gekost :S..

Verder is natuurlijk elke eerste dag na een vankantie vrij irritant of elke zondag die je naar school moet lijkt me ook erg ...

Èlekke Zondag?!

Bericht #33233
Geplaatst 13-9-2007 13:17

One Pair

One Pair

Laatst Ingelogd: 10-12-2007 15:11

Bericht #33005
Geplaatst 7-9-2007 10:44

Two Pair

Two Pair

Laatst Ingelogd: 5-10-2007 15:50
HugoHugen (26-8-2007)
Dat was toen ik hoorde dat een meisje van wie ik hoteldebotel was, met een klasgenoot naar bed was geweest. Toen stortte mijn wereld in en ben naar huis gegaan.

arme kerel! hoe oud was je toen?

Bericht #32356
Geplaatst 26-8-2007 15:40

Basic Bastard

Basic Bastard

Laatst Ingelogd: 9-4-2008 19:30
Dat was toen ik hoorde dat een meisje van wie ik hoteldebotel was, met een klasgenoot naar bed was geweest. Toen stortte mijn wereld in en ben naar huis gegaan.

Smaken verschillen; wat de een niet mooi vindt kan voor de ander het summum zijn. Heb respect voor elkaar en elkaars opvattingen! Check ook deRegels

Bericht #30547
Geplaatst 24-8-2007 17:35
One Pair

One Pair

Laatst Ingelogd: Vandaag @ 8:07
Mijn ergste dag op school, eehhm... na ja, niet echt om te lachen denk ik, maar ja.. je vraagt erom dus:

Het was met de senaatsverkiezingen en ik stond op het punt gekozen te worden als anoniem contactpersoon (degene die contact opneemt is de anonieme). En toen ik op het podium geroepen werd, en mijn promotiespeech moest gaan houden, brak er ergens in de aula een soort van ruzie uit waar mijn vrienden bij betrokken waren (dat zijn van die typen die in de pauze graag een fantasyboek lezen en/of een potje magic the gathering spelen... beetje teruggetrokken dus). En andere gingen zich ermee bemoeien door appels enzo te gaan gooien. en toen werd ik zo kwaad (wat ik echt niet gauw wordt), dat ik iemand een lel verkocht en begon te dreigen met allerlei gevolgen die dingen konden hebben.

En aangezien je bij ons in de senaat vrij veel macht hebt (zo kan je bijvoorbeeld optreden als neutrale factor in een geschil tussen leraar en leerling, of kan je tot op zekere hoogte straffen bepalen).  Was ik mijn kansen om te winnen dus meteen verloren.

Bericht #30409
Geplaatst 8-8-2007 16:46

Two Pair

Two Pair

Laatst Ingelogd: 29-3-2008 20:28
hmm, ff nadenken, nooit echt iets erg meegemaakt op school.

wel een keer mijn tas laten liggen in de metro.... met mijn eind jaar-project... dat was genant, gelukkig een aardige leeraar die me hielp mijn tas terug te halen mij de ret

_____________________ ............. _______________________
Bericht #27546
Geplaatst 8-8-2007 15:35
Two Pair

Two Pair

Laatst Ingelogd: 27-9-2007 16:42