|
|
|
Two Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:51
Bezoeken: 319
|
|
fokkemaat (20-8-2007)
ik weet niet waar ik naar moet kijken, het schilderij of degene die er achter zit!  hehe laten we t op t schilderij houden 
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
|
|
|
|
|
No Pair
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:43
Bezoeken: 208
|
|
Daantje (14-8-2007)
supermooi gemaakt Elvarien!  hoe reageerde ie?
ik schilder zelf, hier wat foto's:

ik weet niet waar ik naar moet kijken, het schilderij of degene die er achter zit!
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 475
|
|
Ja idd hij heefd z`n lessje niet geleerd ... meh mischien dat hij op een dag in de spiegel kijkt en ziet wat hij doet. Maar goed. We zijn lekker artestiek met mekaar haha cool .Zeker om ook wat Non Digital werk te zien ^^
-<[Ja die, Die ja.]>-
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 989
|
|
DevilCat (14-8-2007)
Voor zo ver ik weet is die jongen wel gestopt met roken
ehh waarschijnlijk ben jij in de war met iemand anders idd. Die gast rookt geloof ik nog net zoveel...><

Die is van mij, echt al van een tijd geleden beetje kansloos maar ik had net een tablet voor mn pc dus ja.. uittesten he.. ik vind de schaduwen wel lekker gelukt.. maar dat is ook het enige...
___________________/\/\ETALLIC/\_________IRON_/\/\AIDE/\/____PINK FLOYD________________
"Music is nothing but an elaborate solution of expressing emotions, the ones that we can't show in our daily life"
|
|
|
|
|
One Pair
Bezoeken: 363
|
|
Voor zo ver ik weet is die jongen wel gestopt met roken 
Laatste werk van mij:
--------------------------------------------------------------------------- It's quantity above quality... yeah, right... ---------------------------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 423
|
|
Man!! Die wil ik wel in mn busje hebben!! Zeker funkadelic!! Ideaal voor bij mijn trips in dat ding. Ik denk dat zelfs woodstock er rustig van zou worden..^^
__________________________________________ Happie Hippie hippie happy happy de peppie
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 319
|
|
supermooi gemaakt Elvarien! hoe reageerde ie?ik schilder zelf, hier wat foto's: 

| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
|
|
| Je wordt bedankt door |
|
|
|
| | |