|
|
|
Two Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:43
Bezoeken: 334
|
|
| Ik zou wel willen leren wat belangrijk is als je kunst wilt maken op papier. Misschien heb ik het wel in me terwijl ik het helemaal niet in de gaten heb.
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:51
Bezoeken: 248
|
|
| mooi, je hebt dus een soot leer meester ? Straks kan je zelf les geven !
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 9-10-2008 16:32
Bezoeken: 283
|
|
Elvarien (28-8-2007)
steamenterashi (24-8-2007) Aan riene:
wat je ziet is allemaal hadgedaan, de bovenste is wat mislukt, daar was ik net met krijt begonnen, en probeerde ik steeds kleuren te overlappen, de middelste is een combi van verf en krijt, en de onderste is gedaan met zogenaamd veegkrijt (is erg mooi om mee te werken vind ik zelf).niiice man. Net als riene dacht ik dat je digitaal bezaig was gegaan. Painter ofzo maar wow erg mooi en nice als je dit analoog hebt klaar gespeeld. Respect. Ik heb hulp er woont een parttime schilder op de hoek van de straat bij mij, en via hem kom ik aan veel leuke tips en echt soms de meest bizarre materialen. (als hij rook maakt doet hij dat bijvoorbeeld met ecoline die nog dunner is dan normaal en waar die dan zand overheen strooit. Echt maf, en moeilijk, maar het geeft echt een heel gaaf effect).  Maar tnx btw, respect wordt altijd gewaardeert 
|
|
|
|
|
Two Pair
Bezoeken: 475
|
|
steamenterashi (24-8-2007) Aan riene:
wat je ziet is allemaal hadgedaan, de bovenste is wat mislukt, daar was ik net met krijt begonnen, en probeerde ik steeds kleuren te overlappen, de middelste is een combi van verf en krijt, en de onderste is gedaan met zogenaamd veegkrijt (is erg mooi om mee te werken vind ik zelf).
niiice man. Net als riene dacht ik dat je digitaal bezaig was gegaan. Painter ofzo maar wow erg mooi en nice als je dit analoog hebt klaar gespeeld. Respect.
-<[Ja die, Die ja.]>-
|
|
|
|
|
One Pair
Bezoeken: 174
|
|
Met krijt werken, is inderdaad heel leuk! Ook zelf voor een tijdje gedaan, maar die plaattjes zijn al lang weg ...
----------------------------------------
It shouldn't hurt to be free...
----------------------------------------
|
|
|
|
|
One Pair
|
|
| Aan riene: wat je ziet is allemaal hadgedaan, de bovenste is wat mislukt, daar was ik net met krijt begonnen, en probeerde ik steeds kleuren te overlappen, de middelste is een combi van verf en krijt, en de onderste is gedaan met zogenaamd veegkrijt (is erg mooi om mee te werken vind ik zelf).
|
|
|
|
|
One Pair
Bezoeken: 254
|
|
steamenterashi (23-8-2007)
wie zitten er eigenlijk allemaal op devart?? hier wat van mij btw: 

Wat gebruik jij om je kunst te maken ? is dat digitaal of hand getekend ?
|
|
|
|
|
One Pair
|
|
| wie zitten er eigenlijk allemaal op devart?? hier wat van mij btw: