|
|
|
Basic Bastard
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:43
Bezoeken: 1.809
|
|
______________________________________________________________Smaken verschillen; wat de een niet mooi vindt kan voor de ander het summum zijn. Heb respect voor elkaar en elkaars opvattingen! Check ook deRegels 
|
|
|
|
|
No Pair
Bezoeken: 69
|
|
Er zit een knop met add image, maar goed daar kan je niet mee thumbnailen.
Alleen vreemd dat het plaatje nu weg is, hij stond er namelijk wel. (check met 3 browsers) Hmm misschien omdat het een direct link was van imagevenue.
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 12-8-2008 20:53
Bezoeken: 235
|
|
Foto doet niet helaas volgens mij zit er nog geen optie op zoals op mokkels een direct knop om fotos te plaatsen. welke code moet worden gebruikt geen idee ik neem het mee in de plannen.
HH goed om je hier te zien!!
REGELS zijn erg handig, maar zijn er om overtreden te worden, ik gebruik jou werk wanneer het mij uitkomt en niet wanneer jij het wilt, problemen daarmee, jammer dan
|
|
|
|
|
No Pair
Bezoeken: 69
|
|

hmm hoop dat dit werkt 
|
|
|
|
|
Basic Bastard
|
|
Astrid Kersseboom
______________________________________________________________Smaken verschillen; wat de een niet mooi vindt kan voor de ander het summum zijn. Heb respect voor elkaar en elkaars opvattingen! Check ook deRegels 
|
|
|
|
|
Basic Bastard
|
|
Alvast een cap van Astrid. Vanavond betere caps! 
|
|
|
|