|
|
|
Two Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:43
Bezoeken: 203
|
|
Ik mag graag van deze oude monumenten zien   
Waarde vrienden, cappers, scanners, editors en posters een staande Ovatie en een vermelding in mijn testament wanneer ik jullie werk in de Galerie openstel.
|
|
|
|
|
Three of a kind
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:51
Bezoeken: 640
|
|
daar wil ik wel onderdoor varen
Once upon a midnight dreary, while i pron surfed, weak and weary, over many a strange and spurious site of ' hot xxx galore'. While i clicked my fav'rite bookmark, suddenly there came a warning, and my heart was filled with mourning, mourning for my dear amour, " 'Tis not possible!", i muttered, " give me back my free hardcore!"..... quoth the server, 404.
|
|
|
|
|
Basic Bastard
Bezoeken: 1.809
|
|
hehe
______________________________________________________________Smaken verschillen; wat de een niet mooi vindt kan voor de ander het summum zijn. Heb respect voor elkaar en elkaars opvattingen! Check ook deRegels 
|
|
|
|
|
forum pimp
Groep: Moderators
Laatst Ingelogd: Gisteren @ 13:34
Bezoeken: 4.138
|
|
mooie brug zeg!!!!      
----------------------------------------------------------------------------------------
Credits go to the rightfull owners/sites of the pics!! 
lees eerst de regels voordat je begint met posten!!
first read our rules before you start posting!!
|
|
|
|
|
Straight
Bezoeken: 1.351
|
|
De afgelopen paar maanden heb ik regelmatig leuke plaates en jokes ontvangen en deze naar wat van mijn vrienden gestuurd waarvan ik dacht dat ze dezelfde humor bezaten als ikzelf en dit wel konden waarderen. Jammer genoeg schijnt het dat ik een aantal mensen tegen de schenen heb geschopt met deze mails en noemden ze me een sexist en oppervlakkig. Vandaar dat ik vanaf heden alleen nog maar plaatjes stuur van oude monumenten, de naatuur en andere kunstzinnige dingen welke leerzaam zijn. Dus bij deze een foto van de Pont Neuf Bridge in Toulouse Frankrijk.
Alle credits naar de fotografen, scanners en cappers wanneer het geen eigen werk is.
|
|
|
|