|
|
|
Two Pair
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 11-3-2008 21:30
Bezoeken: 266
|
|
| Ikzelf naar alles behalve hardrock trash en dat soort muziek en opera
|
|
|
|
|
Basic Bastard
Laatst Ingelogd: 9-4-2008 19:30
Bezoeken: 1.742
|
|
Hoewel ik het gangbare 'Top 40-werk' zeer goed kan versmaden, koester ik een zeer grote liefde voor HOUSE en dan vooral de warme, soulfulle kant ervan, namelijk de Deep House en Garage. Ook Techno kan ik absoluut waarderen. Helaas heeft deze liefde voor de house wel een gevolg: ik ben nu zo doof als een kwartel (door de vele jaren van discotheekbezoek)
______________________________________________________________Smaken verschillen; wat de een niet mooi vindt kan voor de ander het summum zijn. Heb respect voor elkaar en elkaars opvattingen! Check ook deRegels 
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 23-4-2008 10:10
Bezoeken: 573
|
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 6-3-2008 20:43
Bezoeken: 921
|
|
heel verschillend .
Blues
[Hard]Rock
[prog]Rock
[Heavy] metal
classics
[pyschedalic] Rock.
Alles behalve dozenmuziek eigenlijk
___________________/\/\ETALLIC/\_________IRON_/\/\AIDE/\/____PINK FLOYD________________
"Music is nothing but an elaborate solution of expressing emotions, the ones that we can't show in our daily life"
|
|
|
|
|
One Pair
Laatst Ingelogd: 23-4-2008 10:10
Bezoeken: 573
|
|
| En sjaaktrekhaak wat vind jij van jazz???
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 6-3-2008 20:43
Bezoeken: 921
|
|
Eefke (16-7-2007) En sjaaktrekhaak wat vind jij van jazz???
Ja het is wel lekker soms, vooral de vage maten die erin zitten. Door die maten heeft het heel veel weg van prog/blues... vandaar ook een reden dat ik het wel eens luister. zitten heel veel 6/8 5/4 maten in.. Dat is best toonaangevend.
___________________/\/\ETALLIC/\_________IRON_/\/\AIDE/\/____PINK FLOYD________________
"Music is nothing but an elaborate solution of expressing emotions, the ones that we can't show in our daily life"
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 13-3-2008 22:47
Bezoeken: 250
|
|
| ik quote ff van mn partyflock: ambient, classics, club, electro, hardtrance, house, lounge, minimal, progressive, trance Maar trance betekend wel het meeste voor me. Naast deze stijeln hou ik ook gewoon van top 40 enzo...zijn weinig dingen die ik niet kan waarderen.
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
|
|
|
|
|
Basic Bastard
Laatst Ingelogd: 9-4-2008 19:30
Bezoeken: 1.742
|
|
Op dit moment heb ik een DJ-set op staan van Jeff Mills oftewel retestrakke Detroit Techno! Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
______________________________________________________________Smaken verschillen; wat de een niet mooi vindt kan voor de ander het summum zijn. Heb respect voor elkaar en elkaars opvattingen! Check ook deRegels 
|
|
| |