Marco Borsato
Welkom bij Whoozz.com  -  
Whoozz Forum
 Forum Home          Members     Kalender     Wie is er Online     Forum Rules

Welkom Gast ( Login | Registreer )

Marco Borsato Uitklappen / Inklappen
Schrijver
Bericht
Geplaatst 5-11-2008 1:28

Straight

Straight

Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: Vandaag @ 19:49
Marco Borsato

Check my Photo Collections:
» Wallpapers:    Babe Wallpapers - Naked Celeb Wallpapers - Movie Wallpapers

I Love Beautiful Woman... Who Doesn't?
Bericht #64980
Geplaatst 20-3-2008 15:13

Forum Master

Forum Master

Groep: Administrators
Laatst Ingelogd: Vandaag @ 18:15

Marco borsato bij shownieuws

Marco borsato

Marco borsato

Bericht #50585
Geplaatst 16-3-2008 14:54

Flush

Flush

Laatst Ingelogd: 26-9-2008 0:28
Marco Borsato staat in oktober met een reeks concerten in het Arnhemse Gelredome. Dat meldde RTL Boulevard donderdag. De exacte data van de concerten zijn nog onbekend.

Twee jaar geleden wist de 41-jarige zanger het Arnhemse stadion tienmaal te vullen tijdens de eerste editie van Symphonica in Rosso. Dit jaar is Lionel Richie de hoofdartiest van het concert, dat op 9 september plaatsvindt.
Bericht #50221
Geplaatst 24-1-2008 19:08

Flush

Flush

Voor zijn hoofdrol in de speelfilm 'Wit licht' laat Marco Borsato zijn baard staan. Omdat de meeste fans de zanger alleen kennen met een blotebillengezicht krijgt hij veel reacties op de nieuwverworven haargroei, zo schrijft hij op zijn website. "Vooral vrouwen vinden het stoer."

Toen Nederlands bekendste zanger in 1994 de Soundmixshow won, was zijn snorretje nog een van zijn handelsmerken. Als hij nu suggereert zijn snor te laten staan, wordt geschrokken gereageerd. "Stoppeltjes zijn dus stoer, donshaartjes niet, haha." Toch kwam hij niet zo eenvoudig aan zijn baard. De zanger bekent van zichzelf nauwelijks baardgroei te hebben.

Omdat de productie in Zuid-Afrika wordt opgenomen, moet daar rekening mee worden gehouden, want door zonlicht groeit haar sneller. Voor de filmopnamen zal Marco mogelijk een pruik dragen. Zo kan worden gegarandeerd dat zijn haar altijd hetzelfde zit.

Eerder deze maand werd bekend dat de 41-jarige Borsato de hoofdrol gaat spelen in de nieuwe speelfilm van Jean van de Velde, bekend van films als 'Lek' en 'All stars'. De vrouwelijke hoofdrol is voor Thekla Reuten.
Bericht #44722
Geplaatst 12-1-2008 13:08

Flush

Flush

Marco Borsato heeft nog niet de zekerheid van een ervaren acteur. Als hij opnamen terugziet van de film 'Wit licht' schieten de tranen hem zo nu en dan in de ogen. "Soms ben ik best tevreden als ik iets terugzie, maar soms is het ook om te huilen", vertelt hij vrijdag in De Telegraaf. Donderdag werd bekend dat de muzikant de hoofdrol speelt in de nieuwe politieke thriller van Jean van de Velde.

De 41-jarige zanger, die al een jaar bezig is met de voorbereidingen, ziet zijn acteerklus dan ook niet als een leuk tussendoortje. "Ik realiseer me dat ik mijn nek uitsteek, maar daar ben ik nooit voor teruggeschrokken. Het is zeker niet zo dat ik denk: dit doe ik wel even", legt hij uit. "Ik schrik 's nachts ook regelmatig wakker. Ik denk echt dat dit het engste is wat ik ooit gedaan heb. Tegelijkertijd is het wel iets wat ik héél, héél graag wil."

In de film speelt Borsato de rol van Eduard Zuiderwijk, een man die in het Afrikaanse Oeganda een restaurant uitbaat. Als de beste vriend van zijn zoon wordt gekidnapt om als kindsoldaat te worden opgeleid, zet hij alles op alles om de jongen terug te krijgen. "Op mijn lijf geschreven, die rol", zegt de zanger, die al jaren actief is voor de stichting War Child. "Ik ga ook niet als een soort Rambo optreden. Bovendien móest deze film gewoon gemaakt worden. Vanwege het pakkende verhaal, maar ook vanwege de maatschappelijke problemen die aan de orde worden gesteld."

Dat Borsato zich voor lange tijd aan het filmproject heeft verbonden, betekent niet dat hij zijn zangcarrière aan de wilgen hangt. "Ik ben ook bezig met het opnemen van een nieuw album. Het is niet zo dat ik opeens geen zanger meer ben."
Bericht #43285
Geplaatst 10-1-2008 20:43

Flush

Flush

Marco Borsato heeft een hoofdrol bemachtigd in de nieuwe film van Jean van de Velde. De regisseur maakt dat donderdag bekend in het Vara-programma De Wereld Draait Door, bevestigt een woordvoerder van de omroep.

Ook Thekla Reuten speelt mee in de film, zo bevestigt haar agent. Binnenkort vertrekt Van de Velde volgens de Vara naar Oeganda en Zuid-Afrika, waar de film zou worden opgenomen. Voor de 41-jarige zanger zou het de eerste grotere filmrol betekenen. Eerder had hij een rolletje als zichzelf in 'Zoop in India'.

Reuten is binnenkort naast Hollywoodster Colin Farrell te zien in 'In Bruges', de openingsfilm van het prestigieuze Sundance Film Festival. Ook speelde ze in 'De tweeling', die in 2004 werd genomineerd voor een Oscar.

Van de Velde maakte eerder onder meer 'All stars', 'Lek', 'Floris' en 'Wild romance'.
Bericht #43145
Geplaatst 8-1-2008 7:07

forum pimp

forum pimp

Groep: Moderators
Laatst Ingelogd: Gisteren @ 13:39

----------------------------------------------------------------------------------------

Credits go to the rightfull owners/sites of the pics!!

lees eerst de regels voordat je begint met posten!!

Bericht #42716
Geplaatst 28-11-2007 2:53

forum pimp

forum pimp