Chris Zegers
Welkom bij Whoozz.com  -  
Whoozz Forum
 Forum Home          Members     Kalender     Wie is er Online     Forum Rules

Welkom Gast ( Login | Registreer )

12»»

Chris Zegers Uitklappen / Inklappen
Schrijver
Bericht
Geplaatst 9-4-2008 9:50

Forum Master

Forum Master

Groep: Administrators
Laatst Ingelogd: Vandaag @ 18:15
Chris Zegers op TMF

Chris Zegers

Bericht #52347
Geplaatst 26-2-2008 12:09

Two Pair

Two Pair

Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 28-11-2008 16:43
die heeft een lekker sixpackje...
daar kunnen menig mannen nog een voorbeeld aan nemen

Vergeet de mannen niet!
... Sascha Visser ... Justin timberlake ... David Beckham ...

Bericht #48297
Geplaatst 14-2-2008 10:31

No Pair

No Pair

Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:51
Nou van Chris ben ik ook niet vies!

Whoozz is de coolste!

Bericht #46924
Geplaatst 12-2-2008 11:43

Forum Master

Forum Master

Chris Zegers Whoozz.com

Bericht #46773
Geplaatst 16-1-2008 14:54

Forum Master

Forum Master

RTL travel met chris zegers

Bericht #43873
Geplaatst 5-1-2008 5:22

Flush

Flush

Laatst Ingelogd: 26-9-2008 0:28
Zijn droom om mee te rijden in de befaamde Dakar Rally is voor Chris Zegers in duigen gevallen. De rally is uit veiligheidsoverwegingen afgelast, uit angst voor een mogelijke terroristische aanslag in Mauritanië, zo werd vrijdag bekendgemaakt. De acteur zou van Lissabon naar Dakar racen als navigator in een auto met Chris Leyds van het Nederlandse team Dakar Sport.

"Het is vooral teleurstellend voor alle monteurs en andere teamleden die er zoveel tijd en energie in hebben gestoken," liet Zegers aan RTL GP weten. "Het is hartstikke triest. Er heerst hier echt verslagenheid. Ik had er zelf ook erg naar uitgekeken."

De race, die zaterdag van start zou gaan, is berucht om het grote risico op fatale ongelukken. Vele Dakar-deelnemers zijn omgekomen sinds de eerste editie van de race in 1979. Zegers maakte zich om die gevaren niet druk. "Ik denk dat als je bang bent en met angst de woestijn ingaat, dat je dan problemen creëert en het ongeluk over je af gaat roepen", zei hij vorig jaar tegen Novum Nieuws.Als kind kon hij het racen al niet laten. "Op mijn elfde heb ik mijn eerste Renault 4 om een boom heen gekruld", zei hij grinnikend. "Ik ben er van jongs af aan altijd mee bezig geweest."

De 36-jarige Zegers werd bij het grote publiek bekend door zijn rol in de televisiesoap Onderweg naar Morgen. Momenteel is hij te zien in het reisprogramma RTL Travel: Adrenaline.
Bericht #42481
Geplaatst 21-11-2007 13:32

Two Pair

Two Pair

Laatst Ingelogd: 12-8-2008 20:59
Chris Zegers heeft de hoofdrol bemachtigd in 'De hel van '63', een film over de Elfstedentocht van regisseur Steven de Jong.

Zegers is geen held op schaatsen. Schaatscoach Henk Gemser, die ook meeschreef aan het scenario, gaat de 36-jarige presentator lesgeven. "Ik zou liever kiezen voor de rol als standhouder van de koek-en-zopietent, maar dat zou een laffe keuze zijn", zegt hij in de krant. "Omdat Steven het wil, ga ik voor de schaatsrol."

De Jong is dolblij met Zegers. "Chris is een feest om mee te werken", vertelt de regisseur, die ook met de blonde acteur samenwerkte aan 'De scheepsjongens van Bontekoe'. "Bovendien is hij supersportief en hij heeft veel doorzettingsvermogen. Dat soort mensen hebben we nodig voor de film."

Chris, die eerder dit jaar zijn relatie met Wendy van Dijk op de klippen zag lopen, speelt een tourrijder die als een van de 74 deelnemers over de finish wist te komen tijdens de Elfstedentocht van 1963, die bekendstaat als een van de meest barre tochten in de geschiedenis. 'De hel van '63' wordt volgende winter opgenomen in Rusland.
Bericht #38422