|
|
|
Forum Bitch
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: Vandaag @ 15:02
Bezoeken: 6.009
|
|
Jan Smit wil een Jan Jr.
Jan Smit verbergt zijn kinderwens niet.
Als je aan Jan vraagt wat wil je voor je verjaardag, kerst of sinterklaas...
Antwoord hij altijd direct met: "Een Baby"
Yolanthe vertelde hier openlijk over in het Weekblad Privé.
Yolanthe vertelde:
"Dat zegt hij niet alleen tegen mij, maar ook tegen zijn moeder, die natuurlijk zegt dat Jan daarvoor bij mij moet zijn."
Zouden we dan toch binnenkort een mini Jan of mini Yolanthe zien?
Yolanthe speelt op dit moment al moeder van een jongetje in de nieuwe singel van
de 3J's "Het wiegenlied". Een vooruitzicht wellicht?

Listen to the forum bitch! Or else..... How can I know the answer.. If I don't understand the question..
|
|
|
|
|
Forum Bitch
Laatst Ingelogd: Vandaag @ 15:02
Bezoeken: 6.009
|
|
Listen to the forum bitch! Or else..... How can I know the answer.. If I don't understand the question..
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: Gisteren @ 17:26
Bezoeken: 276
|
|
Jan Smit heeft zaterdagavond de Gouden Ster gewonnen. De Volendammer is door kijkers van Sterren.nl, het digitale themakanaal van de Tros, gekozen tot favoriete zanger van 2007. De prijs werd uitgereikt tijdens het Giga Piraten Festijn in het Arnhemse Gelredome.
De uitreiking had een Volendams tintje, want de Zilveren Ster voor het beste nummer dat dit jaar te zien en te horen was op de Piraten-festijnen en op Sterren.nl was voor het Volendamse duo Nick & Simon met 'Kijk omhoog'.
De Bronzen Ster voor nieuwkomer van het jaar ging naar de eveneens Volendamse 3J's. De Platina Ster, voor de artiest met een 'ongekende staat van dienst voor de Nederlandstalige muziek' was voor 'smartlappenkoning' Johnny Hoes.
|
|
|
|
|
Three of a kind
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:43
Bezoeken: 330
|
|
Jan Smit mag niet praten, maar het lukt hem ook zonder woorden om te praten met zijn vriendin Yolanthe Cabau van Kasbergen.
"Het duurt nog wel zes weken voordat hij weer iets tegen mij kan zeggen", vertelt Yolanthe vrijdag in De Telegraaf. "Tot die tijd blaast hij als hij bedoelt 'ik hou van jou' en als hij me niet ziet klapt hij in zijn handen."
Yolanthe heeft een dubbel gevoel over het feit dat Jan ziek thuiszit terwijl zij druk aan het werk is op de set van Onderweg naar Morgen. "Aan de ene kant is het fijn dat ik weet dat mijn grote liefde thuis op mij zit te wachten, maar aan de andere kant heb ik ook een schuldgevoel", vertelt de actrice. "Ik wil voor hem zorgen."
De 21-jarige Volendammer houdt zich bezig met andere dingen nu hij zijn stem niet mag gebruiken. "Hij speelt gitaar, keyboard en hij leert Spaans", vertelt de brunette, die half Spaans is. "Ik vind het heel lief dat hij zich wil verdiepen in mijn wortels."
Yolanthe, die uit een groot gezin komt, wil in de toekomst graag trouwen en een gezin stichten met Jan. Volgens haar is Smit de perfecte man; slechts één ding zou ze aan hem willen veranderen. "Je kunt aan hem merken dat hij thuis bij zijn moeder heeft gewoond", vertelt ze. "Hij doet niks in het huishouden."
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 12-8-2008 20:59
Bezoeken: 220
|
|
Jan Smit heeft zijn hoofd kaalgeschoren. De Volendamse zanger wilde 'iets geks' doen, omdat hij in mineurstemming verkeert na de operatie aan zijn stembanden, zo vertelt zijn manager Jaap Buys woensdag in De Telegraaf.
Manager Buys en Simon Keizer, van het duo Nick & Simon, besloten solidair te zijn met de 21-jarige zanger en lieten hun haar ook millimeteren. Yolanthe Cabau van Kasbergen maakt zich niet druk om de nieuwe 'look' van haar vriend. "Met of zonder haar, ik vind je altijd mooi", zei ze tegen hem.
Jan Smit is sinds eind september uit de roulatie wegens stemproblemen. Uit onderzoek bleek vorige maand dat de Volendammer knobbeltjes op zijn stembanden had. Vorige week onderging hij een operatie aan zijn stembanden. Over een halfjaar verwacht Smit weer op het podium te staan.
Door de ingreep aan de stembanden werd, behalve de losse optredens, ook de 'Jan Smit komt naar je toe-tour' verschoven naar volgend najaar. Die zou aanvankelijk in januari van start gaan. Ook de release van het nieuwe album 'Stilte in de storm' van de populaire zanger is uitgesteld.
|
|
|
|
|
Flush
Laatst Ingelogd: 24-8-2008 18:28
Bezoeken: 591
|
|
De operatie die Jan Smit donderdag onderging aan zijn stembanden was zwaarder dan verwacht.
Dat vertelt de Jaap Buys, de manager van de 21-jarige zanger. "Het viel tegen", vertelt Buys aan Novum Nieuws. "Het was erger dan de doktoren dachten."
Volgens Buys staat Smit een 'lange periode van revalidatie' te wachten. "Hij mag pas na een maand of vier weer rustig aan beginnen met zingen. Na zes maanden kan hij waarschijnlijk pas weer voorzichtig beginnen met optreden."
Vorige maand werd bekend dat de bekende Volendammer knobbeltjes op zijn stembanden had. Momenteel is Jan Smit nog in het Ikazia Ziekenhuis in Rotterdam, maar Buys verwacht dat hij vanavond het ziekenhuis mag verlaten. Het is de bedoeling dat Smit bij zijn vriendin Yolanthe Cabau van Kasbergen gaat herstellen van de ingreep.
|
|
|
|
|
Flush
Laatst Ingelogd: 24-8-2008 18:28
Bezoeken: 591
|
|
Jan Smit maakt zich op voor de ingreep aan zijn stembanden. De zanger, die al sinds eind september uit de roulatie is, gaat donderdag onder het mes in het Ikazia Ziekenhuis in Rotterdam.
De Volendammer mag als alles goed is verlopen het ziekenhuis donderdagavond weer verlaten. Daarna volgt een week absolute stemrust. "Hij mag een week lang geen woord zeggen, dus ook geen ja of nee", vertelt zijn manager Jaap Buys.
Volgens Buys mag de zanger over drie maanden weer langzaamaan met zanglessen beginnen. "Ik verwacht dat hij twee maanden daarna weer voorzichtig kan beginnen met optreden", vertelt hij. "En dan niet meteen voluit, want een voetballer van het Nederlands elftal begint na een knieoperatie ook niet met een uitwedstrijd tegen Duitsland."
Vorige maand werd bekend dat de 21-jarige Smit knobbeltjes op zijn stembanden heeft. Na een rustperiode bleek een operatie onvermijdelijk te zijn. Door de ingreep wordt, naast de losse optredens van Jan, ook de 'Jan Smit komt naar je toe-tour' verschoven naar volgend najaar. Die zou aanvankelijk in januari van start gaan. Ook de release van het nieuwe album 'Stilte in de storm' van de populaire zanger wordt uitgesteld.
|
|
|
| | |