Welkom!!
Welkom bij Whoozz.com  -  
Whoozz Forum
 Forum Home          Members     Kalender     Wie is er Online     Forum Rules

Welkom Gast ( Login | Registreer )

Welkom!! Uitklappen / Inklappen
Schrijver
Bericht
Geplaatst 28-2-2007 13:40
No Pair

No Pair

Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 4-8-2008 22:17
Ik had whoozz ook al opgemerkt op het forum van mokkel.nl.. na een coser look ben ik ook van mening dat de site goed in elkaar zit, er zijn inderdaad nog wat dingen die een beetje aangepast moeten worden, maar met de hulp van maniac, heb ik hier een goed gevoel over... 

zoeizo, nog ebdankt voor al je werk op mokkels.nl maniac, ik hoop dat je dat hier ook zult doorzetten.. want er is niets heerlijkers als tijdens de baas zijn uren ff naar heerlijke mokkels te kijken!!!

Greetzz,

Mokkelgeil
Bericht #3141
Geplaatst 28-2-2007 12:37

Two Pair

Two Pair

Laatst Ingelogd: 12-8-2008 20:53
Ik wil iedereen welkom heten die zich aanmeld en die mij steunt in het opzetten van een toch vertrouwde maar nieuwe manier om mokkels.nl te "vervangen".

Vervangen is niet helemaal het goede woord want we willen wat nieuws neerzetten natuurlijk, whoozz.com heeft hun hulp aangeboden om van deze droom werkelijkheid te maken.

Morgen zijn de eerste gesprekken tussen mij en de mensen van whoozz.com, ik hoop dat er wat goeds uit komt en dat we op de oude vertouwde voet verder kunnen gaan.

REGELS zijn erg handig, maar zijn er om overtreden te worden, ik gebruik jou werk wanneer het mij uitkomt en niet wanneer jij het wilt, problemen daarmee, jammer dan
Bericht #3125
Geplaatst 28-2-2007 12:37

Two Pair

Two Pair

Laatst Ingelogd: 12-8-2008 20:53
Welkom!!

REGELS zijn erg handig, maar zijn er om overtreden te worden, ik gebruik jou werk wanneer het mij uitkomt en niet wanneer jij het wilt, problemen daarmee, jammer dan
Bericht #220
« Vorig Topic | Volgend Topic »

Dit Topic Wordt Momenteel Bekeken Door Uitklappen / Inklappen
Actieve Gebruikers: 0 (0 gasten, 0 members, 0 anonieme members)
Het record aantal gasten op dit forum is  27082, op jun 28 2008 4:38PM
Er zijn op dit moment geen members die dit topic bekijken.
Forum Moderators: zzzteve, ZEF, Callista, whoozz, Hassie, ProfilerModerater1, sonic

member-rechten Uitklappen / Inklappen

Alle Tijden Zijn GMT +1:00, Huidige Tijd Is 8:06