|
|
|
Three of a kind
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 29-7-2008 11:51
Bezoeken: 640
|
|
| (DANK U WIKI!) Klaver debuteerde als Zlatka in Mijn zusje Zlatka (2003). Voor haar rol in de film Diep (2003) werd ze op het Nederlands Filmfestival in Utrecht genomineerd voor een Gouden Kalf. Ze was toen veertien jaar oud, en daarmee de jongste genomineerde ooit voor een Gouden Kalf. Voor haar rol in Diep kreeg ze uiteindelijk wel de Tudor Award voor de beste buitenlandse actrie op het filmfestival van Genève. (Toch iets gekregen) In 2006 was Klaver te zien als Debby in de film Afblijven van Maria Peters naar het boek van Carry Slee. Voor deze rol - die haar doorbraak betekende bij het grote publiek - kreeg ze een nominatie voor een Rembrandt. (was 't niet echt waard. de film was niets aan. en hier iets van haar en haar (lees ik hieronder) dode vriend. 
Once upon a midnight dreary, while i pron surfed, weak and weary, over many a strange and spurious site of ' hot xxx galore'. While i clicked my fav'rite bookmark, suddenly there came a warning, and my heart was filled with mourning, mourning for my dear amour, " 'Tis not possible!", i muttered, " give me back my free hardcore!"..... quoth the server, 404.
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 17-9-2008 8:18
Bezoeken: 951
|
|
| Zie op de Babes Telex dat haar vriendje is gesneuveld in Uruzgan...Hoorde er gister ook al iets over op de TV, maar ik wist niet dat zij dat was...erg voor d'r man...
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 3-11-2008 0:03
Bezoeken: 413
|
|

He who overcomes others has strength.