|
|
|
Basic Bastard
Groep: Forum Members
Laatst Ingelogd: 9-4-2008 19:30
Bezoeken: 1.742
|
|
smurf (1-7-2007)
Buttman does Rio!  Is dat een Oscar winnaar? 
______________________________________________________________Smaken verschillen; wat de een niet mooi vindt kan voor de ander het summum zijn. Heb respect voor elkaar en elkaars opvattingen! Check ook deRegels 
|
|
|
|
|
No Pair
Laatst Ingelogd: 16-7-2007 22:34
Bezoeken: 17
|
|
Buttman does Rio!
Gewoonweg de smurfigste!
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 6-7-2008 23:01
Bezoeken: 251
|
|
| What dreams may come, prachtig verhaal en ongelooflijk mooie, dromerige omgeving/scenery!   
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
|
|
|
|
|
Basic Bastard
Laatst Ingelogd: 9-4-2008 19:30
Bezoeken: 1.742
|
|
In de jaren '90 zijn er veel topfilms gemaakt: The Green Mile, Shawshank Redemption en Twelve Monkeys om maar wat te noemen. Echter, het effect dat het shockerende eind van Se7en had op de hele bioscoopzaal waarin ik zat, was indrukwekkend: Bedrukt verliet iedereen de zaal. Als je zo'n effect kan creëren, dan ben je top als regisseur!
______________________________________________________________Smaken verschillen; wat de een niet mooi vindt kan voor de ander het summum zijn. Heb respect voor elkaar en elkaars opvattingen! Check ook deRegels 
|
|
|
|
|
forum pimp
Groep: Moderators
Laatst Ingelogd: Gisteren @ 22:41
Bezoeken: 3.780
|
|
scarface natuurlijk            
----------------------------------------------------------------------------------------
Credits go to the rightfull owners/sites of the pics!! 
lees eerst de regels voordat je begint met posten!!
first read our rules before you start posting!!
|
|
|
|
|
Two Pair
Laatst Ingelogd: 4-5-2008 20:06
Bezoeken: 136
|
|
Van de week naar Ocean 13 geweest, is wel een leuke film, heeft alles wat er in moet zitten, spanning, avontuur, dames en veel geld.  
Waarde vrienden, cappers, scanners, editors en posters een staande Ovatie en een vermelding in mijn testament wanneer ik jullie werk in de Galerie openstel.
|
|
|
|
|
Three of a kind
Laatst Ingelogd: 4-7-2008 16:54
Bezoeken: 572
|
|
| nu vraag je me wat. ik ben een anime nerd dus daar zoek ik 't wel op Grave of the fireflies, Nausiaa of the valey of the wind. en snel daarna gevolgd door: 10th Kingdom
Once upon a midnight dreary, while i pron surfed, weak and weary, over many a strange and spurious site of ' hot xxx galore'. While i clicked my fav'rite bookmark, suddenly there came a warning, and my heart was filled with mourning, mourning for my dear amour, " 'Tis not possible!", i muttered, " give me back my free hardcore!"..... quoth the server, 404.
|
|
|
|
| | |